Hoppet mye strikk. I gaten hadde vi ofte slåball, boksen av og fotball.
Hoppet en del strikk selv også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoppet mye strikk. I gaten hadde vi ofte slåball, boksen av og fotball.
Slå på ringen og mye hoppetauleker og sanger til. Skulle jo finne kjæreste på ett visst navn på den måten husker jegVar helt i starten på barneskolen. I slutten gikk det vel i datadyr og pog. Hadde ei hel bøtte med pog.
Tror jeg ga de til lillesøstra mi etterhvert
Husket også:
Anka banka ekka mekka sjong bong filifong isa bisa top stopp for å finne den som skulle ta oss i tikken, gjemsel eller boksen av.
I nabolaget var vi også flinke på å lage nabosirkus med tønner og utkledning. Hele nabolaget kom for å se på oss. Alle barna var inkludert på en eller annen måte![]()
Barbie, glansbilder og hoppet strikk
"Ta den ring og la den vandre", stiv heks og "alle mine duer"![]()
Barbie, "jentelego" og pog
Ellers husker jeg også at vi lekte mye en lek ute der vi tegnet opp hvert sitt land i grusen, og kastet pinner over til de andres land for så å stjele litt av landene deresHusker ikke hva denne leken heter... Vi sykla også rundt i nabolaget i racerfart og lekte at vi var sykkelpoliti fra Pacific Blue serien
![]()
Haha, så gøy med sykkelpoliti. Fulgte med på den serien jeg![]()
Dødball husker jeg vi hadde også,men regler og helt hvordan spillet var er glemt![]()
Haha, gjett om vi også gjordeKrangla noe veldig om hvem som skulle være hvem
![]()
Viktigste var vel å treffe ballenhehe
Hadde vært gøy å prøve igjen
Haha, så gøy da![]()
Haha, ja det var tider detGøy å tenke tilbake på
![]()
vi kalte det kapp landBarbie, "jentelego" og pog
Ellers husker jeg også at vi lekte mye en lek ute der vi tegnet opp hvert sitt land i grusen, og kastet pinner over til de andres land for så å stjele litt av landene deresHusker ikke hva denne leken heter... Vi sykla også rundt i nabolaget i racerfart og lekte at vi var sykkelpoliti fra Pacific Blue serien
![]()
Klinkekuler
Pog
Betty spaghetti
Bratz
Barbie
Hoppa tau
Sykla
Boksen går
Rødt lys
Rulleskøyter og sparkesykkel var et must haha, skateboard hadde jeg og..
Hadde så mye rart, husker jeg var mye ute å lekte med kontoer i skogen og plukka bær også haha![]()