Hvilke kjøp angrer du på allerede?

Angrer på at jeg vaska opp så mye 50 klær. Han var allerede for stor for dem når han ble født [emoji85]
Samme her. Kjøpte også noen nye klær i str. 50. Lillebror veide over en kilo mer en storebror og er 5,5 cm lenger. Og storebror var ganske gjennomsnittlig, så forventet det denne gangen og.

Angrer på alle klær som ikke er omslagsbody og strømpebukse. :joyful: To uker gammel i morgen og det er det eneste han har brukt.

Angrer på søskenbrettet til vogna, storebror er så lang at han dunker hode i styret. Heldigvis kjøpt billig brukt.

Håper han ikke er for sliten etter barnehagen til å gå selv.

Angrer på søskenbrettet til vogna, storebror er så lang at han dunker hode i styret. Heldigvis kjøpt billig brukt.

Håper han ikke er for sliten etter barnehagen til å gå selv.

Angrer på alt for mange bukser og tilbehør (luer og sokker)

Angrer på klær jeg kjøpte denne uka. Lillebror har vokst ut av 56, så jeg kjøpte litt bodyer og et par korterma pysjer i strl. 62. Ferdig vasket og tredd på ungen er selv disse klærne kondomdresser. Nyfødt i strl. 68 har jeg ikke hørt om før [emoji28]!

Høres ut som en skikkelig go’unge[emoji7].

Samme her. Kjøpte også noen nye klær i str. 50. Lillebror veide over en kilo mer en storebror og er 5,5 cm lenger. Og storebror var ganske gjennomsnittlig, så forventet det denne gangen og.
Her var det arveklær da, men likevel. Har vasket opp alt i 62 nå da og hatt en god del av dem i kommoden.

Her var det arveklær da, men likevel. Har vasket opp alt i 62 nå da og hatt en god del av dem i kommoden.
Stort sett arveklær etter storebroren her også. Ja, er vel ikke så lenge til str. 62 passer. Min plugg er ikke fullt så stor som din, men nesten 4,9 kg ved fødsel og 54,5 cm

Enda ikke funnet noe jeg angrer på! Liker ikke ting med fot, men det regnet jeg med på forhånd så har kun veldig få plagg som jeg har fått.

Tror jeg skal gi bort alle plagg i 50 - 56/62 som ikke er omslagsbodyer.
Er bare de som blir brukt nå i starten uansett [emoji85]

Back
Topp