Hvilke kjøp angrer du på allerede?

Angrer ikke denne gangen (enda), men sist kjøpte jeg domoo ammepute rett etter fødsel. (Fikk tips av venninne). Denne ligner litt på bbhugme, men var helt elendig å amme med for meg. Baby skled alle veier og vi måtte over på en Cosyfix. ([emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️)

Men denne gangen er domoo fast følgesvenn om natta. Hadde ikke fått sove uten. [emoji12]

Jeg kjøpte en klespakke med masse klær, helt supert - men på forhånd hade jeg kjøpt en haug med bodyer, så vi har nå alt for mange bodyer i str 50:P Har ikke tatt av lappene på de «nykjøpte» ennå da, mulig jeg bare selger de igjen...
Ellers har jeg ikke angret på noe ennå, heller ikke med de to første forøvrig.
Og slenger meg på de som fortsatt bruker BBHugMe, den har virkelig vært redningen for min del:)

Og akkurat i kveld angrer jeg på mannen her jeg ligger som en sinna veps...
Kanskje han kan sendes tilbake mot et lite returgebyr?:angelic::hilarious:

Men håper det går bra idag, sender en sympatiklem:)

Bbhugme puten er med meg over alt :) Angrer på at jeg ikke kjøpte/ønsket meg den tidligere (fikk den til bursdagen i april).

Angrer kanskje på ene vognkjøpet, en simo classic exlusive fra 1970 tallet, som skulle være strøken, det var den ikke.. Men nå er den vasket og pusset, og med nye gummihjul på vei i posten så blir den jo strøken. Ble bare veldig mye dyrere og tidkrevende enn hva jeg tenkte...

Jeg fikk bbhugme av mannen, men har definitivt foretrukket å bruke vanlig pute mellom beina. Men kanskje den kommer til nytte senere. Den er ikke helt min greie. Er spent på om jeg har for mye klær i str 50 eller ikke :p

Kanskje han kan sendes tilbake mot et lite returgebyr?:angelic::hilarious:

Men håper det går bra idag, sender en sympatiklem:)

Ble ihvertfall sendt på sofaen...

Ironien er vel at han da har fått mange timers sammenhengende søvn, noe ikkje mor har fått med frøkna liggende på seg fra kl 1 til nå...

Jeg sov med bbhugme nesten hele graviditeten. Den var super å ha på sykehuset etter fødsel fordi det er ikke så behagelig i sengene der samt putene føles ut som babydyner.

Vi har også brukt den som babynest til lille da kommer hun høyt opp og liker å ligge der. Bare et tips ! ☺️

Ironien er vel at han da har fått mange timers sammenhengende søvn, noe ikkje mor har fått med frøkna liggende på seg fra kl 1 til nå...
Det er den store ulempen med å sende de på sofaen, da får de jo sove..... Det er jo bare en belønning! :shifty:

Angrer ikke på noe kjøp til nå, mest fordi jeg nesten ikke har handla noe. Om det skulle være noe må det muligens være babypakken fra Skoringen. Var ikke akkurat beste man fikk for 60kr. Annet enn kosekluten.

Jeg angrer på at jeg i det hele tatt bestilte den, for jeg har aldri fått den heller. 60,- for ingenting!

Har vert meget flink å ikkje kjøpt noko unødvendig denna gangen :D

Bbhugme kunne jeg glatt betalt det dobbelte for! Vært uunnværlig de månedene jeg gikk gravid og nå i etterkant.

Angrer foreløig på:

- Alt med fot, bukser går til nøds da de kan dras langt over stumpen og ha sokker på
- Babybjørn bæresele, ble solgt
- Første vognen som var for stor for bilen, ble solgt
- Egentlig vognen nå, vil ha en forovervendt første perioden etter bag, men løser det greit med å kjøpe Stokke Scoot/Xplory som ekstra vogn
- At jeg ikke kjøpte 2 nest, bestilt et ekstra nå
- For mye nøytralt tøy generelt i de minste størrelse
- Noen klesplagg er gitt bort eller solgt
- Kjøpte for mange lillelam dresser, skal selge noen av de tenker jeg
- Bilstolspeilet vi har er grumsete og irriterende tross kjøpt nytt

Og akkurat i kveld angrer jeg på mannen her jeg ligger som en sinna veps...

Har du tatt av filmen som kan være over bilstolspeilet? Irriterte meg over det samme og gikk inn igjen i butikken med to speil sist gang.....Var bare å trekke av filmen, så var de god som gull... Littegranne pinlig [emoji85]

Har du tatt av filmen som kan være over bilstolspeilet? Irriterte meg over det samme og gikk inn igjen i butikken med to speil sist gang.....Var bare å trekke av filmen, så var de god som gull... Littegranne pinlig [emoji85]

Hehe ja :P

Kanskje litt sent, men jeg anbefaler Easygrow sin Mum&Me pute, den er mye mindre enn bbhugme men samme konsept. Mye lettere å ha oppi senga/sofaen. Og så konverteres den til både ammepute og babynest :)

Angrer ikke på noe denne gang, så langt! Men med forrige angret jeg på nesten alt. Stellebordet var vanskelig å bruke for meg, Emmaljunga-vogna var komplett umulig å bruke fordi den var alt for stor, klumpete og tung for meg å manøvrere alene med baby oppi, bilstolen fikk jeg vondt av å bære, enda det var den letteste på markedet, Maxi Cozi cabriofix... Og sprinkelsenga! Den fikk jeg aldri til å legge ungen i - ever! Gikk rett på juniorseng når hun skulle ha eget rom og fremdeles sover hun mest i vår seng. Angret også på at jeg ikke kjøpte elektrisk brystpumpe, men kun manuell.

Denne gangen har jeg brukt enormt mye tid og krefter(og en del mer penger enn forrige gang, da vi kjøpte absolutt alt brukt, nå har vi kjøpt de store tingene nytt) på å finne ting som jeg kan bruke helt uten assistanse. Jeg er så fornøyd!

Elsker(!) bb hugme :Heartred
Beste kjøpet.

Angrer på at jeg kjøpte to Bysanlull hengevugger, da vi ikke har plass til å henge dem opp, pluss at de må skrus opp i taket og det har ikke sambo lyst til.

Og så angrer jeg på at jeg kjøpte langhårete lammeskinn. Vet ikke når jeg skal få brukt dem...

Angrer på at jeg har kjøpt babyklær på nett, nyfødtstørrelser varierer jo fra størrelse hamster til elg

Back
Topp