Hvilke kjøp angrer du på allerede?

Angrer ikke på noe foreløpig. Men sikker fordi jeg ikke vet hva vi trenger og hva vi blir å bruke. Eneste når jeg leser gjennom her er om jeg bør angre på at jeg ikke har kjøpt noe særlig i str 50. Har helst kjøpt en og to str over, har liksom ikke lyst å bruke mye penger på klær som blir brukt i 1-2 uker før det er for smått. Får heller sende mannen ut og kjøpe hvis mini blir så liten [emoji4]

Angrer ikke på noe foreløpig. Men sikker fordi jeg ikke vet hva vi trenger og hva vi blir å bruke. Eneste når jeg leser gjennom her er om jeg bør angre på at jeg ikke har kjøpt noe særlig i str 50. Har helst kjøpt en og to str over, har liksom ikke lyst å bruke mye penger på klær som blir brukt i 1-2 uker før det er for smått. Får heller sende mannen ut og kjøpe hvis mini blir så liten [emoji4]

Jeg har veldig lite i 50 selv. Akkurat som jeg tenker at den størrelsen er skikkelig bortkastet. Begge de to andre var over 50 cm når de ble født, men de kunne ko bruke str 50 en stund allikevel, de svømte i 56. Samtidig føles det bortkastet ja. Får heller kjøpe et par bodyer til hvis denne blir mindre, jeg var jo selv 49 cm da jeg ble født, så jeg kan jo få en kortere unge også.

Ironien er vel at han da har fått mange timers sammenhengende søvn, noe ikkje mor har fått med frøkna liggende på seg fra kl 1 til nå...
Bare å se frem til flere år med misunnelse ift dekt søvnbehov for far:angelic: Eldste vår er fem, og det er fremdeles krangletema nr. 1:shifty::rolleyes:

Jeg har veldig lite i 50 selv. Akkurat som jeg tenker at den størrelsen er skikkelig bortkastet. Begge de to andre var over 50 cm når de ble født, men de kunne ko bruke str 50 en stund allikevel, de svømte i 56. Samtidig føles det bortkastet ja. Får heller kjøpe et par bodyer til hvis denne blir mindre, jeg var jo selv 49 cm da jeg ble født, så jeg kan jo få en kortere unge også.
Begge våre var 49cm, og brukte str 50 en stund, så regner med at han her også er lik:p

Bare å se frem til flere år med misunnelse ift dekt søvnbehov for far:angelic: Eldste vår er fem, og det er fremdeles krangletema nr. 1:shifty::rolleyes:

Tviler ikke :P

Tror ikke jeg egentlig angrer noen kjøp. Men angrer på at jeg ikke har kjøpt BB hug me. Nå gidder jeg ikke, siden det er så nærme. Med mindre noen i nærområdet selger den til ok pris.. :P
Vurderer også litt å kanskje kjøpe /evt ønske meg, noen klær i strl 50. For jeg har en body med korte ermer og 2 brukte bodyer + noen få andre plagg i 50. Hm...

Lurer på om disse hadde vært fine i for eksempel regnbuefarger? Eller om de er finest stort sett ensfargede som på instagram. Må vente til vi har funnet navn da.

Hun lager etter ønsker på farger osv. Trenger ikke være de typene som er på bildet.

Den delen man har opp i badestampen for at baby skal ligge på. Stoler jo ikke på den, så ender opp med å holde selv. Bader henne for så vidt ikke i stampen heller selv om det regner jeg med er midlertidig. Bader henne i vasken. Men spørs om det blir badekaret eller stampen etterpå hehe

En ting som jeg tenker nå: skal man ha pumpe kan man like gjerne kjøpe dobbel med en gang. Angrer på at jeg kjøpte enkel!

Og jeg angrer på alle pysjamasene! Bruker bare body+strømpebukse!

Angrer på at jeg vaska opp så mye 50 klær. Han var allerede for stor for dem når han ble født [emoji85]

En ting som jeg tenker nå: skal man ha pumpe kan man like gjerne kjøpe dobbel med en gang. Angrer på at jeg kjøpte enkel!

Det er jeg faktisk enig i, for den doble kan brukes som enkel hvis man ønsker det, men genialt å pumpe begge samtidig.

Jeg angrer på alt sommertøyet. Det har jo ikke vært varmt siden fødselen ...

Har fortsatt ikke brukt tvillingvognen jeg kjøpte, men angrer ikke på kjøpet enda :p men det kommer om den ikke blir brukt snart :p ellers ingenting enda :) angrer heller på at jeg ikke kjøpte mer klær i 50 [emoji28] trodde jo han ble større å lengre. Litt kjedelig med de 4 samme body å buksene i 3-4 uker :p 56 ble for stort, datt ned av skuldrene

Angrer på klær jeg kjøpte denne uka. Lillebror har vokst ut av 56, så jeg kjøpte litt bodyer og et par korterma pysjer i strl. 62. Ferdig vasket og tredd på ungen er selv disse klærne kondomdresser. Nyfødt i strl. 68 har jeg ikke hørt om før [emoji28]!

Back
Topp