hverdagsprat

pebbles

Gift med forumet
Lager en tråd her jeg, som vi kan komme med ting som ikke direkte angår babyer, prøving og sånn! F. eks så kan jeg jo dele med dere at jeg nå er supersulten, og sitter og venter på et vennepar av oss som skal komme. Vi skal på Peppes og spise pizza, og det skal bli godt!
 
fornuftig[;)] pizza er godt, og hyggelig å gå ut med venninner[:D]
ønsker deg ein fin søndag
 
Det hørtes godt ut med pizza!!! Sitter og tenker på hva jeg skal ha til middag. Hmmm, kanskje pizza her også. Er jo alltid en slager det!Har ryddedag i dag, så da må man ha litt god mat...
 
Pizza hørtes veldig godt ut [:)]
Har akkurat spist hamburger, var godt det også..[:)]
 
Ooohh! Jeg er så mett! Har spist i heele dag! For ikke så lenge siden spiste vi en grandiosa med kjøttdeig og løk og smågodt til dessert.. Er stappmett enda, men har så lyst på noe å putte i kjæften! Kunne spist en hest, helt sant![;)]
 
Sulten enda tullmusa?!?

Det blir hamburger og pomes frites her... Godt det au!!!
Dem kom bare opp av fryseren og sa "sois meg, spis meg", så jeg
kunne ikke motstå det, selv om gulerøttene snart går ut på dato...[&:]
 
Det er mer gulerøtter å få kjøpt, men hamburgere som kommer opp av frysern kødder du ikke med! De er det best å få spist opp fort! He he, godt med litt usunn mat innimellom! Det var godt med Pizza på Peppes i går, beste pizzaen det syntes jeg. Venninna mi hadde med sin datter på tre, så det var en aktiv kveld! Hyggelig det da. Du a Tullmusa, sulten i dag å? Kanskje du er gravid, slik en matlyst du har?!? Begynner å få mer og mer tegn på at mensen er på tur, dårlig humør og sinnsykt lyst på sjokolade i dag. Så da spørs det om det blir mer prøving i tiden fremover også.. Ja ja, får ta det som det kommer...
 
Spennende nå, pepples!!! Snart så du kan teste deg[:)]
 
Ja veldig spennende. Veksler mellom å tro jeg er gravid, til å tro jeg er PMS til å være egentlig ganske forvirra! Skulle ønske jeg kunne la være å tolke kroppen hele tiden, blir slitsomt! Får bare vente og se til over helga (hvis ikke tante rød kommer i helga da[X(]), skal gi beskjed så fort jeg vet!
 
Ja, det forstår jeg! Ganske normalt å tenke/føle sånn!

Gleder meg til å høre hvordan det går med testingen!

Lykke til[;)]
 
blir spennende å høre åssen det går med deg ja:)
må si fra da... skal krysse alt jeg har å krysse;)
syns jeg ser at alle er gravide jeg... jeg og vil ha kule mage
 
Enten så får dere høre (lese blir det vel) fra en lykkelig jente eller en sint jente.. Skal hverfall gi beskjed! Jeg å syntes "alle" er gravide om dagen, og tar meg selv i å tenke hva er det de gjør som ikke vi klarer! Sa til og med til mannen min da vi så en gravid dame i syden, at han skulle spørre mannen hennes hvordan han hadde fått til det! Uff, det var ikke pent, men han bare lo heldigvis..
 
[:D] Ja, rart med det...[:D]
Venninna mi sammenligna dette med et bilkjøp ho. Man kjøper en bil, som man aldri har sett noen har helt lik
i farge osv, men nåa man da er den lykkelige eier av bilen,ser man at MANGE har lik...
Så der er noei det[;)]
 
og så var det over til babytalk igjen. Blir fort sånn.. hihi
 
Ja det har du rett i egget, blir fort det her.. Har vel noe med at dette er den eneste plassen vi kan snakke så åpent om det! Men dersom noen vil diskutere noe annet, er det også greit. Som f.eks at i dag er det gråvær på Gjøvik, 14 grader og duskregn. Har høsten kommet tro? Ha en fin dag alle sammen!
 
Hm.. får vell legge til at de er gråvær på sunnmøre også!! [:(]

Men regner heldigvis ikke.. likevell en god dag å sitte inne foran pc`n me smågodt på fanget.. [8D]
 
overskyet i rennebu og men det regner ikke her heller[:)] og det er bra for da kan guttene være ute og leke seg.[:D]
 
Grått trist og kaldt her i nord! Men det er ikke annet å forvente her. Kan være 20 grader og sol den ene dagen, og 9 grader og surt den neste. Håper bare vi har noen fine høstdager tilgode.
 
Ja det er ikke verdt du sender basiller gjennom pc`n så vi andre blir smitta! He he, er visst noe som går her å har jeg hørt rykter om. Er litt deppa nå, kjenner mange symptomer på at mensen er rett rundt hjørnet. [:@] Litt trist, hadde håpa det klaffa denne gangen! Får reise og trene litt, så jeg blir kvitt litt frustrasjon!
 
her i brumunddal har det også vært overskya og kaldt i dag... sitte inne og se på tv og skrive med dere jinter:) koselig det da....
huff jobbe sent i morgen.. ikke ferdig før 22[:-] men men skal vel overleve det og..
 
Back
Topp