Hvem vet om graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Mine to store vet, og ble helt i ekstase :p
Og ellers så har jeg fortalt ei venninne, og hun ble også kjempeglad på mine vegner.
Vil ikke si noe til flere venner,foreldre, og Svigers familien før julaften og ellers lenger ut i svangerskapet sånn etter oul ich :p

Sjefen min mine, mine to teamledere under meg(gi ene er fvenninne og fadder for jenta mi) mamma og typen. Svigermor, søskenbarnet til gubben (er som søstra hans) og ei til fordi jeg avlyste noe og var teit å lyve. Og ei til som tok "meg på fersken"
. Så alt for mange xD

Og hunden vår da, hehe.

Barna våre. Mamma (og det vil nok si at min stefar, storebror, og mormor vet det - sikkert noen av venninnene hennes også). Lillebroren min og kona hans. Sjefen min. To venninner.

Hele familien til mannen.

Samboeren og mine 2 beste venninner vet nå :D Venter til nærmere uke 12 med å fortelle barna og familien om det for fra der gjør det ikke noe om det blir snakket om :)

Kun kollegaene mine (4 stk):hilarious: Gubben, mamma og en venninne :) Resten får vente til jeg evt er minst 12 uker.

Mamma og 3 venninner.. Skal fortelle mine søsken og mine barn etter ultralyden. Gruer meg til at alle rundt skal få vite det. I og med at dette ikke er planlagt og kunne faktisk ikke passet dårligere. Haha

Hele familien hans fikk vite i uke 5 allerede :) ellers har jeg fortalt det til noen venninner, sjefen min, oppdragsgiverne mine og en kollega. Ellers er det ingen i min fam som vet noe ennå :D

Vi har sagt det til våre foreldre, men vil vente med å si det til andre.
Men skal på tur med mange forskjellige venninner to helger på rad, og da blir det nok vanskelig å skjule. Er 8 uker nå, og synes det er litt tidlig, menmen...

Min mor, foreldrene hans, den vordende oldemor og ei venninne (og sikkert samboeren hennes).

Mine foreldre, hans foreldre og mine nærmeste venninner har fått vite om det så langt :)

Nesten alle :oops: klarte ikke å holde det hemmelig et døgn en gang.. Nå er jeg 8+6 - og sjefen, to kollegaer, ALT av familie på begge sider, alt fra foreldre til små nevøer og nieser, flere av mine nærmeste venninner og flere vennepar av oss. Venner hadde skjønt det uansett, hytteturer og spillekvelder uten alkohol avslørte meg raskt, og avplukking av spekeskinke på pizza - spekeskinke som er det beste jeg vet:joyful:

Alt for mange her også.. begynte å spy fra før uke 3. Nå brekker jeg meg mange ganger om dagen og er mye kvalm. Så da fortalte jeg det liksågodt på jobben

Nesten alle :oops: klarte ikke å holde det hemmelig et døgn en gang.. Nå er jeg 8+6 - og sjefen, to kollegaer, ALT av familie på begge sider, alt fra foreldre til små nevøer og nieser, flere av mine nærmeste venninner og flere vennepar av oss. Venner hadde skjønt det uansett, hytteturer og spillekvelder uten alkohol avslørte meg raskt, og avplukking av spekeskinke på pizza - spekeskinke som er det beste jeg vet:joyful:
Husk at varmebehandlet spekemat er helt Ok :)

I know - og heldigvis, for ellers hadde det vært enda vanskeligere å ikke spise det på så lenge. Men dette var rå spekeskinke lagt oppå etter steking, det tar jeg ikke sjansen på :dummy:
Etter min forrige fødsel fikk jeg mannen min til å dra på butikken og kjøpe masse spekemat til meg, som jeg spiste på sykehuset :P hehe

Back
Topp