Hvem vet om graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Alt for mange! Haha :P
Jeg og samboer ble enige om å ikke si noe... vel - det bryter jeg Typ hver gang jeg snakker med noen.. huff :P da jeg gikk gravid sist delte jeg det på Facebook i uke seks.. men har tenkt til å vente litt lenger denne gangen. Vi skal fortelle ungene våre lille julaften, resten av familien i løpet av julen :)

Han har sagt det til moren, stefaren, sjefen og en kamerat.

Jeg har sagt det til moren min, søsken, ca annen hver person jeg møter. Ikke bra. Har måtte skrevet en liste over folk som vet det, sikkert 10-15 personer. Men tenker det er fint å ha den støtten hvis dette ikke skulle gå bra

Mannen, sjefen og jeg er de eneste som vet.. men ryker jeg ut i en sykemelding denne uken får nok resten av jobb også vite det.. og tror mamma snart avslører meg også...

Alt for mange! Haha :p
Jeg og samboer ble enige om å ikke si noe... vel - det bryter jeg Typ hver gang jeg snakker med noen.. huff :p da jeg gikk gravid sist delte jeg det på Facebook i uke seks.. men har tenkt til å vente litt lenger denne gangen. Vi skal fortelle ungene våre lille julaften, resten av familien i løpet av julen :)

Hehe fint at det er du selv som bryter det da, så slipper du å bli sur på noen :D

Back
Topp