Bare de kommer hjem hele? Hva er de ute på?Mannen min selvfølgelig og hans foreldre. Vi bor så spredt at vi ikke har sett flere. Men mamma kommer i morgen så da får hu vite det. Pappa og broren min må vente til de kommer hjem om to uker. Bare håper de kommer hjem hele. Ikke akkurat perfekt tid med hormoner akkurat nå.
De skal kjøre ett av verdens farligste motorsykkelløp på Isle of man. Er ca to som dør i året og flere skadet.Bare de kommer hjem hele? Hva er de ute på?
Jeg har fortalt det til tre venninner og mamma gjettet det bare er par dager etter at vi fant det ut selv. De fleste ver at vi har prøvd lenge, så tror nok at de fleste har mistanker.
Sånn ca total idioti altsåDe skal kjøre ett av verdens farligste motorsykkelløp på Isle of man. Er ca to som dør i året og flere skadet.
Uææ, da skjønner jeg at du ikke tar for gitt at de kommer hjem. Det er jo galskap!De skal kjøre ett av verdens farligste motorsykkelløp på Isle of man. Er ca to som dør i året og flere skadet.
Ja i grunn. Kjempe skummelt. Men målet dems er plass 130 eller noe og ligge ca 10-20 kmt saktere enn normalen. De vil bare kjøre banen og ikke vinne. Er der store drøm å kjøre der.det går på tv men jeg tør ikke å se på. Dessuten er ikke sykkelen rask nok heldigvis. De har ikke sponsorer, så det er ikke den raskeste sykkelen i den klassen.Uææ, da skjønner jeg at du ikke tar for gitt at de kommer hjem. Det er jo galskap!