Hvem vet om graviditeten?

Tanta mi, mine to kusiner, faren min, mine to bestevenninner, broren min og svigerinna mi enn så lenge :)
 
Her har vi fortalt det til mamma, pappa, stemoren min, begge søstrene mine, tanten til sambo (han har ikke foreldre), to kusiner som jeg står nær og de aller nærmeste vennene våre :) Resten får vite det når vi er 12 uker!
 
Foreløpig er det bare jeg og kjæresten som vet om det.
Men jeg håper han lar meg få dele det med mine to bestevenniner i neste uke. Må snakke med noen om det snart...!
 
Mannen min selvfølgelig og hans foreldre. Vi bor så spredt at vi ikke har sett flere. Men mamma kommer i morgen så da får hu vite det. Pappa og broren min må vente til de kommer hjem om to uker. Bare håper de kommer hjem hele. Ikke akkurat perfekt tid med hormoner akkurat nå.
 
Mannen og ei god venninne som også er gravid (et par uker lenger på vei bare) og mannen hennes samt to gode kamerater av mannen:) Mulig jeg sier det til et par venninner til, men ellers venter vi til 12 uker med å si det til familien og øvrige venner:)
 
Mannen min og ei venninde vet. Tenker å vente så lenge som det lar seg gjøre, for da blir ventetiden kortere for alle. Kjenner jeg er litt mer avslappa nå, enn med hun første :) Tenker i allefall å vente lenge med å si det til 3-åringen. Bommerten der kan evt bli at noen andre forteller det henne først. Det vil være krise :rolleyes:
 
Samboeren og det ene naboen vet det.
De skal også ha baby :)
Ellers ble jeg avslørt av ei på jobb som mente at onico snus bare var for gravide og spurte derfor om jeg var gravid. Dårlig med pokerfjes....:p
 
Her er det samboeren, kommende besteforeldre og tanter og onkler som vet noe :)

Ville egentlig vente med å si noe :p.
 
Mannen min selvfølgelig og hans foreldre. Vi bor så spredt at vi ikke har sett flere. Men mamma kommer i morgen så da får hu vite det. Pappa og broren min må vente til de kommer hjem om to uker. Bare håper de kommer hjem hele. Ikke akkurat perfekt tid med hormoner akkurat nå.
Bare de kommer hjem hele? Hva er de ute på?

Jeg har fortalt det til tre venninner og mamma gjettet det bare er par dager etter at vi fant det ut selv. De fleste ver at vi har prøvd lenge, så tror nok at de fleste har mistanker.
 
Bare de kommer hjem hele? Hva er de ute på?

Jeg har fortalt det til tre venninner og mamma gjettet det bare er par dager etter at vi fant det ut selv. De fleste ver at vi har prøvd lenge, så tror nok at de fleste har mistanker.
De skal kjøre ett av verdens farligste motorsykkelløp på Isle of man. Er ca to som dør i året og flere skadet.
 
Ganske mange hos meg faktisk. 8 av mine nærmeste kollegaer, sjefen min, ei bestevenninne, lillesøsteren min og selvfølgelig blivende pappa/samboeren min :)
 
De som vet det til nå er svigermor og svigerfar, to gode arbeidskollegaer, 3 av lederne på jobb (de har såklart taushetsplikt) å såklart min kjære samboer :)
 
Sjefen fikk vite det i dag, JM vet, selvfølgelig mannen og svigers vet fordi vi var sammen ei helg på hytta nettopp og jeg var i kjempedårlig form :) var på UL i går, så barna mine får vite nyheten på mandag, og da følger vel resten med som mamma og pappa :)
 
Vi har fortalt det til vår nærmeste familie. har også sagt det til sjefen min og en god kollega. Gleder meg til uke 12 Og vi endelig kan si det til flere :) er 8+4 og uke 12 føles ut som en evighet til...
 
Bortsett fra mannen og jeg er det bare en kollega og tre av lederne mine som vet det pga litt tilrettelegging.

Er veldig i tvil om når barna og resten av familien skal få vite det. Kanskje etter UL til tirsdag, men hvis formen er bedre håper jeg vi kan vente.
 
Uææ, da skjønner jeg at du ikke tar for gitt at de kommer hjem. Det er jo galskap!
Ja i grunn. Kjempe skummelt. Men målet dems er plass 130 eller noe og ligge ca 10-20 kmt saktere enn normalen. De vil bare kjøre banen og ikke vinne. Er der store drøm å kjøre der.det går på tv men jeg tør ikke å se på. Dessuten er ikke sykkelen rask nok heldigvis. De har ikke sponsorer, så det er ikke den raskeste sykkelen i den klassen.
 
Back
Topp