Hvem vet om graviditeten?

Min mann, våre foreldre, min bror med kone og våre barn.

Ikke mannens søsken tror jeg, og slett ikke jobb enda. Vi sprer det nok i løpet av juni, 12 uker er jeg 22.6 så om det ikke er spredd til familien før skal ungene få lov til det St.Hans aften som vi feirer sammen med store deler av slekta mi.
Jobb er jeg usikker, rett og slett. Skal snakke litt med mannen om hva han tenker etterhvert. Bare 8+3 enda, så ikke noe hastverk
 
Mannen, bestevenninnå, mamma, svigerfar (så o e sjefen min) og PT'en ;) Hadde hverken tenkt å sei det te bestevenninnå, mamma elle svigerfar ennå, men legen anbefalte det siden eg har vært så dårlig, værr sjukemeldt i en mnd nå og har trengt masse hjelp av mamma siden mannen har vært vekke på jobb. Bestevenninnå mi måtte eg nesten sei det te når me reiste på tur i lag, og hverken konne drikka elle spisa diverse :) Vente nok me å sei det te resten 13. Juli, ska på ny ul då :) I mellomtiå ska eg i et utdrikningslag så eg ikkje heilt vett koss eg ska løysa :p
 
Samboeren min,søstra mi og mine foreldre:) Resten får vite det når vi passerer 12 uker:)
 
Kun mannen min og jeg som vet enda... Og fysioterapeuten min :p
 
Samboer, en god venninne (som er lege som har hjulpet meg masse), min mor og stefar. Alle andre må vente i 4 uker til jeg er 12 uker ;-)
 
Ei venninne, og ei tante som jeg står nær som jeg ikke klarte skjule det for:)
Mulig sjefen får vite det før uke 12 når det kan bli offisielt, pga jeg jobber som sykepleier og kjenner jeg tåler svært mye mindre en før, de dagene kvalmen er på det værste..Skulle jeg bli sykemeldt en gang så er deti hun allerede vet grunnen tenker jeg, men håper da jeg slipper det:rolleyes:
 
Våre nærmeste vet d :)
 
Mannen min, våre foreldre og søsken m/fam, kollegaer og sjef pga lang sykemelding. Noen venninner har også fått vite det, da jeg ikke klarte å holde det for meg selv ;)
 
Samboeren min, mamma, svigermor og svigerfar, søstera til sambo, broren og søstera mi, kollegaene mine (pga jeg har vært i dårlig form), og to venninner av meg:)
 
Mannen, foreldrerne våre og nærmeste venner. Håper på å holde det skjult på jobb til jeg har vært på kontroll i uke 12 i hvertfall... Men vanskelig når kvalmen herjer så jeg egentlig vil ligge i fosterstilling på badet hjemme, og jeg løper på do hver halvtime :p
 
Nå også mannens voksne søstre.
 
Bare jeg og samboeren min<3 vil vente med å fortelle det til foreldre og søsken til vi har vært på ul:)
 
Alt for mange! I tillegg til oss selv, så vet alle disse det:
Mamma, pappa, lillebroren min, svigerfar, den ene svigerinnen min og mannen hennes, to kolleger av mannen, kollegene mine i teamet (4 stk), to andre gode kolleger og personalsjefen. Huff, det er mange!

Jeg hadde ikke tenkt å si det til noen av kollegene mine, men jeg har vært såpass plaget med kvalme og brekninger at det har vært umulig å ikke si noe. :(
 
Ganske mange vet det her og, siden vi har vært åpne om IVF-prosessen. Føles litt rart, men samtidig ville jeg uansett fortalt alle som vet det om vi mister.
 
Her har jeg og sambo fortalt et vennepar og to av mine kollegaer. Forteller resten av våre nærmeste etter UL neste uke. Mer utvidet vennekrets får nok vite etter OUL
 
Back
Topp