Hvem vet/har dere fortalt det til?

Jeg fortalte det til mannen med én gang :p så har jeg fortalt det til mamma, pappa, broren min, stemor, stebror, svigermor, svigerfar, svigersøstre, svigerbror, og mine nærmeste venner :) jeg orker ikke å stresse med å holde det hemmelig når jeg er dårlig og gravidehjerne har slått inn allerede :p
 
Vi har ikke fortalt det til noen:) Synes det er koselig å beholde hemmeligheten litt for oss selv:)
 
Her er det ingen andre i familien som vet, eller venner generelt. Men fagleder på jobb og de fleste kollegaene vet:joyful: Hovedsakelig så vet de fordi dette er IVF spire, og fordi jeg må ha tilrettelegging sånn at jeg jobber dagvakter isteden for nattevakter. Vi har bestemt oss for å vente til ca uke 13/14 med å fortelle familien:Heartpink Svigerforeldrene mine bor i nord-norge, og vi vil vente til de kommer på besøk så vi kan fortelle det når de er her istedet for på telefon.
 
Vi har fortalt det til mamma, pappa, og svigermor. Pluss at sjefen vet det og et par kollegaer [emoji4]
 
Siden dette er veeeldig ferskt har vi ikke fortalt det til noen enda. Men vi har lyst å fortelle det til noen få utvalgte om ikke så altfor lenge (bestefaren hans som er syk, min søster(=bestevenninne) og kanskje mødrene våre og ungene mine) Og ellers så håper jeg at jeg klarer å skjule det til uke 12.
 
Kun samboeren vet, han var der og så testen :)
Ingen andre som vet at vi prøver heller, så det blir nok en overraskelse. Har så lyst å si det til de nærmeste, men må prøve å holde munn kanskje 1 mnd til :p
 
Jeg mistet i uke 9+5 i mars og er gravid igjen nå - har fortalt det til et par venninner allerede (er bare 3+6), mye fordi det var veldig fint å ha noen å snakke med da jeg mistet :) Kommer nok til å fortelle det om et par uker til foreldrene mine også :)
 
Vi har fortalt det til 4 av mine bestevenninner og en kompis av samboer (alle de fordi jeg er eldendig å unngå å svare når de spør rett ut om jeg er gravid :p)
er 4+5 idag:)

om et par uker skal vi fortelle det til Svigerforeldrene(de vet vi mistet i april), men min familie venter vi med :)
 
Jeg har fortalt det til to av mine nærmeste venninner[emoji4] og har plana klar for å fortelle kommende besteforeldre når vi får tid til å ta oss en tur til dem[emoji4] vil jo si det ansikt til ansikt [emoji4]
 
Har bare fortalt det til bestevenninna så langt men tror jeg skal si det til mamma på bursdagen hennes denne uka! Gleder meg, hun kommer til å bli så glad :Heartred
 
8+0 i morgen og nå sjuler jeg det ikke lengre :p det er så åpenbart :p så når jeg treffer kjente så forteller jeg det nok. Men blir nok ikke noen annonsering før vi har vært på oul :)
 
Back
Topp