Hvem vet/har dere fortalt det til?

Synes ikke det er urimelig. Jeg kommer nok til å si det samme til mine foreldre. De kommer på besøk til helgen og skal være her 2,5 uker. Vi ses ikke igjen før i slutten av juli så jeg har veldig lyst til å fortelle det face to face.
Ungene våre får nok ikke vite noe før rundt uke 12 tenker jeg. Vi reiser til Norge 4. juli og da blir det nok fort offisielt for de fleste.

Okay, koselig at de kommer og dere kan fortelle det face to face da:)
Ja i juli synes det sikkert:)

Har en bestemor som sikkert kommer til å fortelle det videre, og fort vet hele bygda det :p haha.. ser i hvertfall jeg for meg da :p og det er ikke jeg klar for!

Tenker kanskje å fortelle det til sjefen min også! Tilfelle det blir noe ift form eller at det skulle skje noe.
 
Jeg fortalte det til kjæresten i dag. Vente til nå så det skulle bli en gave på 2 års dagen vår[emoji173] vi har ikke helt bestemt oss enda for når vi skal fortelle det til flere. Regner med det blir å fortelle foreldrene våre om det om ikke så lenge, for mamma spør ofte for hun er bekymret for at jeg ikke skal bli gravid hvis stoffskiftet ikke er bra nok regulert. Så da blir det vel å fortelle søsken og de nærmeste vennene ikke så lenge etter det tenker jeg[emoji4] men resten av verden får vente til etter uke 12 en gang [emoji106]
 
Kun mannen foreløpig [emoji6]
Har time til TUL 22. mai, så håper vi klarer å vente iallefall til etter det.
 
Kun samboeren enda. Skal vente en god stund til. Sist jeg var gravid fortalte vi da jeg var 10 uker på vei, men mistet 11+4. Bli å vente lengre nå..
 
Kun en på jobb av praktiske årsaker og ei god venninne, resten får vite i uke 12 eller senere. Og selvfølgelig mannen da :-D
 
Mannen min selvsagt :) Hadde vi vært "på samme side" hadde vi nok holdt det hemmelig til uke 12, men jeg hadde behov for å snakke med en venninne. Jeg er uplanlagt gravid, og min mann har lenge vært klar på at han ikke ønsket flere barn, samtidig som jeg har vært klar på at jeg ønsket et til (vi har en sønn sammen fra før). Kinkig situasjon...

Ved første graviditet sa vi det tidlig til foreldre, med beskjed om at de ikke måtte si det videre før 12 uke. Svigermor var ikke kommet lenger enn til bilen før hun fortalte det til sin søster... Som hun sa, det er ikke lett å holde så gode nyheter for seg selv! :)
 
Har fortalt det til samboer (med engang naturlig nok [emoji4]), en venninne og sjefen på jobb. Men merker der blir verre og verre å skjule det til uke 12. Skal på en del sosiale settinger med sjømat og øl/vin så får se hvor lenge unnskyldningen holder mål [emoji57]
 
Jeg har fortalt det til mannen og noen venninner.. Kommer nok til å fortelle sjefen da hun vet at jeg har hatt IVF og er sykmeldt pga nattjobbing[emoji4] Ellers vil resten sikkert få vite etter uke 12 da vi har hatt noen sa og kjemiske , vil vente m å fortelle flere til vi er litt mer sikre
 
Har fortalt det til alle 300 på termingruppa til den kommende storebroren :p sånn går det, jeg hadde gruppesnappen når jeg tok testen så de fikk vite det nesten før mannen :) Ellers vet mannen det, broren hans, dama til broren, og flere av mine venninner. Fyyy jeg er dårlig på å holde ting hemmelig :p
 
Har sagt det til samboeren min og min beste venninne :)
 
Mannen min selvsagt :) Hadde vi vært "på samme side" hadde vi nok holdt det hemmelig til uke 12, men jeg hadde behov for å snakke med en venninne. Jeg er uplanlagt gravid, og min mann har lenge vært klar på at han ikke ønsket flere barn, samtidig som jeg har vært klar på at jeg ønsket et til (vi har en sønn sammen fra før). Kinkig situasjon...

Ved første graviditet sa vi det tidlig til foreldre, med beskjed om at de ikke måtte si det videre før 12 uke. Svigermor var ikke kommet lenger enn til bilen før hun fortalte det til sin søster... Som hun sa, det er ikke lett å holde så gode nyheter for seg selv! :)
Huff, det var en lei situasjon. Hva sier han nå som du sier du vil beholde da?
 
Han sier det er en selvfølge at vi skal beholde det, men han trenger litt tid til å tenke. Så jeg gir han rom til det. Så har ikke snakket så mye med han som jeg skulle ønske. Derfor veldig glad for at det finnes et forum her! :)
 
Vi plusset i går, er 4+2 og vil rope det ut til alle!!! :love7
Vi fortalte det til søstrene våre på telefon i går (min bor på en annen kant av landet, og hans bor i Australia). Så herlig å se deres reaksjon :):):)
I dag skal vi på konsert med min beste venninne og hennes sambo, som også prøver, og som vi har snakket masse med om dette, så vurderer å si det til henne....
Vi skal til hans foreldre i begynnelsen av juni, så da får de vite det.

Alle andre er vi usikre på... Vet ikke helt hva jeg gjør 17.mai med champagnefrokost og alt som hører med... Får fundere litt på den :)
 
Han sier det er en selvfølge at vi skal beholde det, men han trenger litt tid til å tenke. Så jeg gir han rom til det. Så har ikke snakket så mye med han som jeg skulle ønske. Derfor veldig glad for at det finnes et forum her! :)

Godt det da:) Du får bare bruke oss for alt det er verdt:)
 
En liten gruppe fra den gamle termingruppa mi, og sambo. Ellers vet ingen.
 
Vi har kun fortalt det til de nærmeste i familien ( foreldre og søsken). Venter med å si det til resten av familien og venner til senere i graviditeten hvor det er litt mindre sjanse for SA
 
Min kjære og idag har eg delt nyheten med min mor og søster [emoji173] Det var herlig å se hvor glad de også ble [emoji4]
 
Back
Topp