Hvem vet/har dere fortalt det til?

Vi fortalte det uke 8 til barna sist, men endte i ma oppdaget uke 12, så denne gangen venter vi nok en god stund.
 
Ja måtte fortelle en kolega i dag. Hun har total angst for oppkast og hun hørte jeg spydde på do så måtte forklare henne at det ikkje var smittsomt[emoji23] uff stakkar jente holdt på å få panikkanfall [emoji32] men roa seg når eg sa Ka det va som fikk meg til å spy [emoji23] da er det 3som vet. Jaja satser på jeg slipper å fortelle flere før litt lenger ut i svangerskapet.
 
Måtte fortelle mamma i dag, jeg klarte ikke å vente! Forloveden min er ikke så "med" før langt ut i svangerskapet så jeg trengte noen å glede meg med :p Hun ble kjempe glad da :D
 
Kjenner at det er veldig vanskelig å ikke si noe[emoji28] Har så lyst til å si det til mamma og venninne,men samboeren er ikke helt med på det. Han vil vente til uke 12. [emoji28]
 
Jeg har veldig lyst til å si det til mamma. Men skal vente et par uker først :)
Veeeldig usikker på hva jeg skal bruke som unnskyldning for å ikke drikke på jobbtur:/ ikke klar for å si noe ennå der. Står mellom penicillin og mageproblemer :p haha
 
Jeg har veldig lyst til å si det til mamma. Men skal vente et par uker først :)
Veeeldig usikker på hva jeg skal bruke som unnskyldning for å ikke drikke på jobbtur:/ ikke klar for å si noe ennå der. Står mellom penicillin og mageproblemer :p haha
Er ikke enkelt det der. Jeg har en jobb sammenkomst neste fredag. Og lurer veldi gpå hvordan jeg skal komme meg unna alkohol problematikken :wacky::wacky:
 
Har fortalt det til en person på jobb som jeg jobber tett med.. ellers gleder jeg meg ekstremt mye til å dele det med min mamma og svigermor! :happy:
 
Mannen vet det og min nærmeste venninne:) og ei jeg jobber tett med på jobb. Veldig godt å ha ei der som vet det så kan vi tilpasse dagene litt;) Pappa har bursdag på 17.mai den dagen hjertet begynner å slå så har veldig lyst å fortelle det til han da i bursdagsgaven hans:) Så tenker resten av foreldrene/søskene våre får vite det rundt da de også. Eller holder vi nok tett så lenge vi klarer!
Ønsker å dele gleden, men også ha noen rundt hvis det ikke skulle gå:Heartred
 
Mamma, pappa, svigermor, tante og onkel, venninne og ei på jobb ! Guttungen, tantebarn og resten av verden får vente til det er gått 12-13 uker. :)
 
Hadde hemligheten helt for meg selv noen dager, fortalte det til mannen igår kveld for han kom hjem med en ny type øl [emoji23] Hadde tenkt å si det i kveld for da har vi barnevakt og datenight.
 
Er ikke enkelt det der. Jeg har en jobb sammenkomst neste fredag. Og lurer veldi gpå hvordan jeg skal komme meg unna alkohol problematikken :wacky::wacky:

Føler heller ikke for å fortelle noe på jobben enda, men skal på jobbtur hele neste uke med middag og vin hver dag, så tenker det er like greit å bare si det som det er, ellers blir det en slitsom tur:p de vet at vi vil ha to tette og, så det er vel ikke noe sjokk for de:p

Ellers har jeg bare fortalt bestevenninna mi. Gleder meg til å si det til mamma og pappa!
 
Hadde hemligheten helt for meg selv noen dager, fortalte det til mannen igår kveld for han kom hjem med en ny type øl [emoji23] Hadde tenkt å si det i kveld for da har vi barnevakt og datenight.

Imponerende. Jeg har fortalt til mannen, mamma og pappa, og noen nære venninner.
 
Jeg har fortalt det til mamma,mannen og ei venninne. For meg er det viktig og ha noen og snakke med uansett hvordan det går.
 
Mannen å 3 venninner, men brenner etter å si det til flere. Jeg har 2 voksne døtre som blir de neste,men venter litt. Siden jeg er 42 år så kommer det nok som et sjokk på resten av slekta
 
Er ikke for mye forlangt å si til foreldrene våre at de kan vente til nærmere 12 uker med å fortelle det til noen andre?
 
Er ikke for mye forlangt å si til foreldrene våre at de kan vente til nærmere 12 uker med å fortelle det til noen andre?

Vi kommer til å si det samme når vi forteller! Vi ønsker å fortelle de nærmeste om ikke lenge, men vil gjerne vente med andre :) synes det er veldig innafor :)
 
Vi kommer til å si det samme når vi forteller! Vi ønsker å fortelle de nærmeste om ikke lenge, men vil gjerne vente med andre :) synes det er veldig innafor :)

Godt å høre at vi ikke er urimelige :) jeg er 5+0 i dag, og jeg føler jeg må fortelle det til mamma snart! Selvom hun sikkert har skjønt det :p
 
Er ikke for mye forlangt å si til foreldrene våre at de kan vente til nærmere 12 uker med å fortelle det til noen andre?

Synes ikke det er urimelig. Jeg kommer nok til å si det samme til mine foreldre. De kommer på besøk til helgen og skal være her 2,5 uker. Vi ses ikke igjen før i slutten av juli så jeg har veldig lyst til å fortelle det face to face.
Ungene våre får nok ikke vite noe før rundt uke 12 tenker jeg. Vi reiser til Norge 4. juli og da blir det nok fort offisielt for de fleste.
 
Back
Topp