Hvem vet du er gravid?

En tråd i 'August 2019' startet av Ccaa, 2 Des 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MariMamma Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Skal på arragement med jobben i dag...
    Her vil d være vindrikking og servering av div bla pepperkake med blåmuggost, to ting som «alle» vet jeg er veldig gla i...
    Hvordan skal jeg komme meg gjennom dette uten at folk skjønner tegninga...?

2. Epletreet Glad i forumet Sensommerbarna 2019 Julibarna 2019

Hm.. vanskelig.
    Hva med å si at du har fått skikkelig stygga på det etter en magesjau/matforgiftning?

3. Smultring Elsker forumet Julegavene 2019

Jeg, mannen min, mine foreldre og svigerinna. Svigers blir nok innviet i løpet av de neste dagene også. Og resten av våre søsken. Klarer ikke å holde det hemmelig, er så dårlig på det :angelic: Men syns også det er like greit at de nærmeste vet, både for støtte i tilfellet det går galt, og fordi det blir så vanskelig å passe på hva jeg kan spise/drikke hvis de ikke vet det.

4. Prøver2018 Forumet er livet Sensommerbarna 2019

Holdt på å si noe til sjefen i dag, men feiga ut :dead:

5. bondemamma85 Forumet er livet

Fortalte det til bestevenninna mi i dag, hu vet vi prøver og vet om de kjemiske. Vet hu ikke sier det til noen og synes det er godt å ha henne som støtte uansett hva som skjer❤

• Liker Liker x 1
  6. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Jeg var veldig på den at jeg ville si det til de fleste, fordi jeg var så dårlig og. Men nå, med mindre symptomer (eller så takler jeg det bedre?) Så vil jeg ikke si noe :p

7. Kiro91 Betatt av forumet Sensommerbarna 2019

Foreldrene mine og søsken, foreldrene hans, og søsken,sjefen og to kollegaer. Klarer ikke å holde det hemmelig

8. Gdawg Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Mannen min, svoger og fruen og foreldrene våre :)

9. Prikken Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Jeg, pappan, 3 venninner av meg og mamman min :)

10. Conamore Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Nå veit alle det på jobb. Måtte forklare hvorfor jeg, som går på jobb med feber, plutselig, midt i julekonserter, barnehagebesøk og full adventsstyr på jobb(kirka) ble sykemeldt.

11. Annema93 Glad i forumet Sensommerbarna 2019

Mor far stemor og mine 4 søsken! Lillebror idag: " jeg!? Onkel??? Jeg er jo bare 8 år, kan jeg komme i Guinness rekordbok da?

• Morsom Morsom x 4
  12. Maritikken Betatt av forumet Tilgangsansvarlig VIP Sensommerbarna 2019

Uff, egentlig litt for mange. Både jeg og samboer sliter litt med å holde nyheten inne. Sålangt er det min arbeidsleder (rett og slett fordi jeg skulle på jobbtur til Dubai i februar), svigers, en tante, søsknene til samboer, ei kusine, legen og ett par venninner :)

13. Kaffebønna Elsker forumet Påskekyllingene 2020

Familien min fikk vite det samme dag som positiv test! Jobben får vite det rett etter jul. Sist ble jeg dårlig tidlig og vil fortelle det før jeg klasker en sykemelding i bordet. Som jeg håper jeg slipper denne gangen, men greit å være føre var :)

14. xoxojallagirl Forelsket i forumet Himmelbarn Vi som prøver :) Sensommerbarna 2019

Jeg vil fortelle hele verden, haha! Neida, er nok bare jeg og barnefar som vet, samt
    et par venner :) Skal nok ikke fortelle familie før vi er litt mer sikre på at graviditeten holder. Får se om jeg klarer å vente til etter første ultralyd!

15. Frysepinna Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Her vet foreldrene våre og stedatteren min. Og helsesøster. Ellers tror jeg vi venter med å fortelle andre til etter fosterdiagnostikk. Kanskje jeg forteller venninna mi før det forresten. Hun er helsepersonell og en god støtte og vet å holde tett... Min svigermor er kjent for å ikke holde på hemmeligheter så jeg mistenker at hun kan lekke nyheten til andre i familien som sist, men, sånn er det.

16. Lillepingvin30 Andre møte med forumet

Vi, søstrene mine, og foreldra mine. Blir holdt hemmelig for resten en god stund til.si det i uke 14-15:Heartred

17. Havfruen90 Flørter med forumet Sensommerbarna 2019

Fortalte det til mamma og pappa i går :happy: så det er de pluss sambo :Heartpink sier det nok ikke til flere før i uke 12, hvis det går bra.

18. Netta^^, Andre møte med forumet

Vi tenkte å gi dette til "Onkel" å be han lese det høyt for alle på julaften.
    Etter mini har lagt seg da :joyful: vil ikke at heile bhg skal vite det enda :facepalm:

Vedlagte filer:

19. Whatevermakesyouhappy Glad i forumet Sensommerbarna 2019 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Åå, så rørende :Heartred

20. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Fortalte det til tanten min idag, hun begynte å gråte :Heartred

Del denne siden