Hvem vet du er gravid?

Mannen vet, alle mødrene i barselgruppa mi(barselgruppa som har blitt mine beste venner), og mine 2 aller beste venner :) ikke sagt noe til familien enda :p
 
Jeg og pappaen, min søster og en sykepleier som egentlig skulle ta influensavaksine på meg nå på tirsdag
 
Jeg og pappaen❤️
 
Jeg,pappaen,svigers,og min pappa, og et vennepar
 
Jeg, pappaen og søstera mi :happy:
 
Mannen min, mine 2 fysioterapeuter(jupp, gleden med å være kronisk syk) psykologen og legen...pluss ho dama som tok blodprøven.
I morgen forteller vi svigers og min mamma. Pluss en nær venn
 
Pr nå bare jeg og pappaen :) Men planen er å fortelle våre foreldre etter TUL 18.des hvis det ikke skjer noe før det da...
 
Jeg og pappa’n selvfølgelig. Har også fortalt det til min mor og far og to av mine beste venninner ❤️
 
Mannen, min bestefar, våre foreldre og søsken, sjefen, et par av mine venninner og han har fortalt noen av sine venner.
 
Samboer og 2 åringen Så har jeg fortalt d til 3 på jobben og ei venninne utenom og barselgruppa fra når jeg fikk T, gyn og legen min. Og ei servitør på big horn
 
Mannen, familien min, svigers, ganskje mange av venner, naboer og kolleger... Alle visste at vi akkurat var igjennom en prøverørsrunde, så er ikke akkurat så lett å ikke fortelle resultatet når de spør.
 
Mannen, mamma (selvsagt!), søstern (hun er lege, så hun er en fin støttespiller), tre venninner (som alle har eller venter små barn) og en jevnaldrende kollega (trenger en alliert på julebordet). :)

Tenker å vente med å fortelle pappa, broen min, bestemødre og svigers til julaften :p Kollegaer må vente til etter UL i uke 12 tror jeg. Får se om jeg klarer å holde meg. :p Jeg er lekk som en sil!
 
Mannen vet og fortalt til to venninner :) Kommer til å dele med fler av de nærmeste venninnene snart, men vil gjerne fortelle ansikt til ansikt om jeg får sjansen <3
 
Kun meg og mannen - skal vente til etter tul med å fortelle det til storesøsken,så skal de få fortelle det til familie:) hvis jeg klarer å holde meg så lenge da:hilarious:
 
Sambo, mamma, søsken. Har lyst å overraske ungene på julaften om ting går rette veien :)
Akkurat fått fast jobb, så kvir meg litt til å fortelle på jobb når den tid kommer :p
 
Kun mannen foreløpig, og har ikke tenkt å fortelle det til noen andre helt ennå. Med første barnet ventet vi i 12 uker. Med nr 2 fortalte vi til familien på julaften (da var jeg vel 7 uker på vei tror jeg), men da var jeg så innmari dårlig at jeg bare måtte fortelle det. De ville ikke være i nærheten for de trodde jeg hadde omgangssyke, så måtte fortelle at jeg ikke hadde noe smittsomt ;) Nå får jeg se det litt an hvor lenge jeg venter.
 
Back
Topp