Hvem vet du er gravid?

Skal på arragement med jobben i dag...
Her vil d være vindrikking og servering av div bla pepperkake med blåmuggost, to ting som «alle» vet jeg er veldig gla i...
Hvordan skal jeg komme meg gjennom dette uten at folk skjønner tegninga...?
 
Skal på arragement med jobben i dag...
Her vil d være vindrikking og servering av div bla pepperkake med blåmuggost, to ting som «alle» vet jeg er veldig gla i...
Hvordan skal jeg komme meg gjennom dette uten at folk skjønner tegninga...?

Hm.. vanskelig.
Hva med å si at du har fått skikkelig stygga på det etter en magesjau/matforgiftning?
 
Jeg, mannen min, mine foreldre og svigerinna. Svigers blir nok innviet i løpet av de neste dagene også. Og resten av våre søsken. Klarer ikke å holde det hemmelig, er så dårlig på det :angelic: Men syns også det er like greit at de nærmeste vet, både for støtte i tilfellet det går galt, og fordi det blir så vanskelig å passe på hva jeg kan spise/drikke hvis de ikke vet det.
 
Fortalte det til bestevenninna mi i dag, hu vet vi prøver og vet om de kjemiske. Vet hu ikke sier det til noen og synes det er godt å ha henne som støtte uansett hva som skjer❤
 
Jeg var veldig på den at jeg ville si det til de fleste, fordi jeg var så dårlig og. Men nå, med mindre symptomer (eller så takler jeg det bedre?) Så vil jeg ikke si noe :p
 
Foreldrene mine og søsken, foreldrene hans, og søsken,sjefen og to kollegaer. Klarer ikke å holde det hemmelig
 
Mannen min, svoger og fruen og foreldrene våre :)
 
Nå veit alle det på jobb. Måtte forklare hvorfor jeg, som går på jobb med feber, plutselig, midt i julekonserter, barnehagebesøk og full adventsstyr på jobb(kirka) ble sykemeldt.
 
Mor far stemor og mine 4 søsken! Lillebror idag: " jeg!? Onkel??? Jeg er jo bare 8 år, kan jeg komme i Guinness rekordbok da?
 
Uff, egentlig litt for mange. Både jeg og samboer sliter litt med å holde nyheten inne. Sålangt er det min arbeidsleder (rett og slett fordi jeg skulle på jobbtur til Dubai i februar), svigers, en tante, søsknene til samboer, ei kusine, legen og ett par venninner :)
 
Familien min fikk vite det samme dag som positiv test! Jobben får vite det rett etter jul. Sist ble jeg dårlig tidlig og vil fortelle det før jeg klasker en sykemelding i bordet. Som jeg håper jeg slipper denne gangen, men greit å være føre var :)
 
Jeg vil fortelle hele verden, haha! Neida, er nok bare jeg og barnefar som vet, samt
et par venner :) Skal nok ikke fortelle familie før vi er litt mer sikre på at graviditeten holder. Får se om jeg klarer å vente til etter første ultralyd!
 
Her vet foreldrene våre og stedatteren min. Og helsesøster. Ellers tror jeg vi venter med å fortelle andre til etter fosterdiagnostikk. Kanskje jeg forteller venninna mi før det forresten. Hun er helsepersonell og en god støtte og vet å holde tett... Min svigermor er kjent for å ikke holde på hemmeligheter så jeg mistenker at hun kan lekke nyheten til andre i familien som sist, men, sånn er det.
 
Vi, søstrene mine, og foreldra mine. Blir holdt hemmelig for resten en god stund til.si det i uke 14-15:Heartred
 
Fortalte det til mamma og pappa i går :happy: så det er de pluss sambo :Heartpink sier det nok ikke til flere før i uke 12, hvis det går bra.
 
Vi tenkte å gi dette til "Onkel" å be han lese det høyt for alle på julaften.
Etter mini har lagt seg da :joyful: vil ikke at heile bhg skal vite det enda :facepalm:
 

Vedlegg

  • received_213487646194879.jpeg
    received_213487646194879.jpeg
    56,7 KB · Visninger: 19
Fortalte det til tanten min idag, hun begynte å gråte :Heartred
 
Back
Topp