Hvem vet dere er gravide?

Har kome til det punktet at eg berre gleder meg til det er ferdig. Renoveringen i seg er sjølv er alt anna enn lystbetont :joyful:
ønsk meg lykke til!
haha, masse lykke tiiiil!! Er på mitt tredje hus på 6 år, så skjønna godt korleis du har det :hilarious:

Det er noe helt annet å gå gravid denne gangen, med en på snart 11 måneder i hus, enn forrige gang ja. Mye mer som skjer så det er lettere å «glemme» det, har så mye annet å tenke på. Startet også opp i jobb igjen i dag etter endt mammaperm, så får fylt timene på dagtid med noe litt annet enn barn generelt nå framover, om ikke kvalmen blir verre og jeg må kaste inn håndkleet litt.

Ja, fordi førstemann har DS. I tillegg synes min søster at jeg er altfor gammel til å få barn (38). Hun mener at folk bør få barn før de er 25, helst.

Sliter enormt med når og hvordan jeg skal si noe, men tenkte å ta det opp med samtaleterapeuten på psykisk helseteam i kommunen. Var hos henne etter fødsel med førstemann (da sleit jeg enormt fordi venninna mi hadde skjelt meg ut på grunn av ønsket om flere barn), og tenkte å be om en ny henvisning dit etter jordmortimen i morgen.
For det første så må jeg bare si at jeg synes det er kjempe flott at du vil ha flere, selv om du har et barn med DS <3 men for det andre; hvorfor er hun bestevenninna di? Hun høres jo PÅ INGEN MÅTE ut som noen god venninne.. og hun har INGENTING med om du får 1 eller 10 barn til..

For det første så må jeg bare si at jeg synes det er kjempe flott at du vil ha flere, selv om du har et barn med DS <3 men for det andre; hvorfor er hun bestevenninna di? Hun høres jo PÅ INGEN MÅTE ut som noen god venninne.. og hun har INGENTING med om du får 1 eller 10 barn til..
Nei, du kan så si. Vi har en lang historie, så det er vanskelig å kutte…

Er det fleire som glømme litt at dei e gravide?? tenke spesielt på de som har fleire barn fra før av, og kvardagen e supertravel. herregud, av og til så berre glømme eg at eg e gravid! så rart :hilarious: har fortsatt ikkje sagt det til andre enn besteveninna, ein kollega og sjefen min! skal på privat ultralyd på fredag, så spørst om eg ikkje seie de til familien i hustferien, får sjå!
Jeg er i ny jobb, og prøver å temme en gjeng «ville» førsteklassinger og har to jenter fra før som krever sitt. Er litt sånn at jeg bare pluttselig kommer på det kokte egg for noen dager si, og kom på det i det jeg så at de var helt perfekt kokt (litt bløt plomme)…. Måtte putte de oppi igjen å koke de gravid vennlige

Akkurat nå så er det familien/svigers og 2-3 venninner, men er det noen som spør så bekrefter jeg at jeg er gravid. Jeg har på ingen måte behov for å holde det skjult, men flagger det heller ikke :p

Back
Topp