Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvorfor er de imot at du skal få flere barn? Fordi første har DS?Mine foreldre, hans foreldre og hans brødre. Pluss noen venninner og en del på jobben.
Har ikke sagt det til min søster eller min (såkalt) bestevenninne ennå, for begge de to er i mot at jeg skal få flere barn. Sliter skikkelig med om/når jeg skal si noe til dem. Har ikke lyst til å dele i det hele tatt, men vet jo at søsteren min kanskje kan bli litt sur om hun ikke får vite det før "resten av verden". Venninna mi blir sur uansett, og kommer garantert til å late som "hun har skjønt det lenge/merka det på meg".

Ja, fordi førstemann har DS. I tillegg synes min søster at jeg er altfor gammel til å få barn (38). Hun mener at folk bør få barn før de er 25, helst.Hvorfor er de imot at du skal få flere barn? Fordi første har DS?
Skjønner at du kvier deg for å si noe til dem da ja, å dele en nyhet om et ønsket barn er jo en glad-nyhet, ikke noe man skal grue seg for eller føle seg dårlig for. Sender deg en klem![]()
Ååh, det har jo ikke de noe medJa, fordi førstemann har DS. I tillegg synes min søster at jeg er altfor gammel til å få barn (38). Hun mener at folk bør få barn før de er 25, helst.
Sliter enormt med når og hvordan jeg skal si noe, men tenkte å ta det opp med samtaleterapeuten på psykisk helseteam i kommunen. Var hos henne etter fødsel med førstemann (da sleit jeg enormt fordi venninna mi hadde skjelt meg ut på grunn av ønsket om flere barn), og tenkte å be om en ny henvisning dit etter jordmortimen i morgen.
skjønner godt at du synes det er ekstra vanskelig å sårt å fortelle de de. Bestevenninnaog søstra de også da. Klem til deg 
Om det er slik det skal vera trur eg at eg hadde gitt bæng i å fortelle det. I alle fall til ”besteveninda”.Mine foreldre, hans foreldre og hans brødre. Pluss noen venninner og en del på jobben.
Har ikke sagt det til min søster eller min (såkalt) bestevenninne ennå, for begge de to er i mot at jeg skal få flere barn. Sliter skikkelig med om/når jeg skal si noe til dem. Har ikke lyst til å dele i det hele tatt, men vet jo at søsteren min kanskje kan bli litt sur om hun ikke får vite det før "resten av verden". Venninna mi blir sur uansett, og kommer garantert til å late som "hun har skjønt det lenge/merka det på meg".
har fortsatt ikkje sagt det til andre enn besteveninna, ein kollega og sjefen min! skal på privat ultralyd på fredag, så spørst om eg ikkje seie de til familien i hustferien, får sjå!Jepp! Renoverer hus samtidig som me har tilvenning i barnehage. Eg har ikkje tid til å vera gravidEr det fleire som glømme litt at dei e gravide?? tenke spesielt på de som har fleire barn fra før av, og kvardagen e supertravel. herregud, av og til så berre glømme eg at eg e gravid! så rarthar fortsatt ikkje sagt det til andre enn besteveninna, ein kollega og sjefen min! skal på privat ultralyd på fredag, så spørst om eg ikkje seie de til familien i hustferien, får sjå!
haha, det skjønna eg! Spennande med husrenovering da!Jepp! Renoverer hus samtidig som me har tilvenning i barnehage. Eg har ikkje tid til å vera gravid![]()
Har kome til det punktet at eg berre gleder meg til det er ferdig. Renoveringen i seg er sjølv er alt anna enn lystbetonthaha, det skjønna eg! Spennande med husrenovering da!![]()