Jeg syns det er vanskelig å ikke si det til noen. Mannen vet, selvsagt. Har også sagt det til mamma (som sa det til pappa) og til to venninner. Tenker dette er folk jeg hadde fortalt om jeg hadde mistet uansett, så syns ikke de gjør noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor er de negative??? Godt dere har positive rundt dere ogsåKjæresten min, to venner av han og fire av mine veninner. Alle vet hele situasjonen. Vennene hans er super positive, hun ene veninnen min som fulgte meg tett gjennom forrige svangerskap er super negativ og de tre andre er nøytrale.
For hvem er vel i utdrikningslag uten å drikke ellers. Men jeg kjenner egentlig bare bruden, så ikke så krise og måtte fortelle. Prøver ellers å holde det hemmelig til vi har passert uke 12.
Fordi forrige svangerskap var veldig tøft. Var sengeliggende nesten hele svangerskapet. Hvis man legger til høy alder, så skjønner jeg godt at hun er negativHvorfor er de negative??? Godt dere har positive rundt dere også
Skal fortelle til foreldre og svigers når vi har vært på UL og evt sett liv. Siden vi har mistet to tidligere har det aldri vært noe hurra stemning før vi får bekreftet liv så derfor venter vi
) Alle disse er folk jeg hadde fortalt det til om jeg hadde mista uansett, så har ikke vært i tvil om å dele dette med dem så tidlig 
Jeg tenker at de som vil fortelle gjør det, og de som vil holde det hemmelig gjør detBare mannen. Er det rart ?
Ingenting er rart eller feil. Man gjør jo bare det som føles rett for en selv.
Og jeg som tenkte du hadde glemt å fortelle det til mannen dinDette er ikke ment som kritikk eller for å være frekk på noen måteMen ser at flere nevner at mannen vet. Jeg nevnte ikke han, for tenker det er en selvfølge at han selvfølgelig vet

Neida
Ja tenkte det var best å holde det hemmelig til etter uke 12Og jeg som tenkte du hadde glemt å fortelle det til mannen dinNeida
![]()