Hvem tror de føder før, på eller etter termin?

Blir satt i gang to dager før termin, så akkurat det veit eg jo- men vil han skal komme før det så eg får oppleve fødselen mest mulig "naturlig" :)
 
Jeg ser jeg skrev etter termin(altså etter tirsdag), og det er forsåvidt også det jeg forventer. Men slik jeg har gått med disse riene av og på i noen dager, og skal strippes for andre gang i morgen, så håper jeg jo det blir i helgen. Blir så trøtt og sliten av å holde på slik, og får ikke gjort noe fornuftig. Nå skal mannen reise avgårde i morgen og hente den nye bilen, han blir borte fra ca 10-18. Jeg skal på modningsak og strippes kl. 09.30, så har spurt min mor om hun kan være fødselsvakt, tilfelle det skulle smelle da ;)
 
Lurer kanskje litt på før termin nå. Har hatt litt sånn maserier siste uka. Pluss at jeg drømte jeg fødte 6 . desember :p og fant ut at da var det også fullmåne (er myte at flere føder da). Termin er 19.desember :)
 
Lurer kanskje litt på før termin nå. Har hatt litt sånn maserier siste uka. Pluss at jeg drømte jeg fødte 6 . desember :p og fant ut at da var det også fullmåne (er myte at flere føder da). Termin er 19.desember :)
Oi så spennende :D de sier jo det at drømmene kommer fra underbevisstheten, den som får med seg ting vi ikke vet/tenker over, så gjerne kroppen har fortalt den at noe er i gjære :p
 
Oi så spennende :D de sier jo det at drømmene kommer fra underbevisstheten, den som får med seg ting vi ikke vet/tenker over, så gjerne kroppen har fortalt den at noe er i gjære :p
Hadde vært deilig det altså! Kan alltids håpe :D
 
Jeg føder vel 8.desember jeg. 12 dager før termin fordi det er min bursdag som er den eneste datoen hu må unngå å komme på;)
 
Back
Topp