Hvem tror de føder før, på eller etter termin?

Vannet gikk 3 uker før termin, var utrolig overasket. Var sikker på jeg skulle gå til termin og skulle ta toget hjem til sørlandet den dagen. 6t reise tur til sammen :p heldigvis gikk vannet på morgenen da jeg holdt på å ta på meg den ene sokken ^^ Hehe.. Da var ul og mens termin den samme.

Veldig spent på om hun her å kommer før. Ble satt tilbake 3 dager denne gangen. Men innstiller meg på å gå til termin. Men skal ikke reise noen plass de 3siste ukene :p hehe

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Tror på termin eller etter.. Jenta vår kom 4 uker før, men da var jeg endel mer aktiv enn jeg er nå:p
 
Datra mi kom ei veke før termin og sønnen min kom to veker før... kanskje blir det tre veker før no;-)

mor til to gull, 05 og 12
 
Mamma var mye syk gjennom hele svangerskapet da hun gikk gravid. Hun ble innlagt på sykehuset flere ganger. Jeg tok visstnok all næringen fra henne. Heldigvis har jeg ikke arvet det fra henne. Men jeg ble født 16 dager før termin da.

28.12.14 <3
 
Vis man skal tro på at man får likt som min mor (noe som jeg tviler sterkt på) så blir det jo før termin, jeg er født 2 uker før og min bror er født 1 uke før. Men selv tror jeg det blir en romjuls baby og at jeg får over termin :)


Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Ja vi har termin samme dag, så det blir nok høyst sannsynlig en romjulsbaby. Håper likevel jeg ikke føder akkurat på lille julaften, julaften eller 1.juledag... Mest for ungen sin del.
Hvis jeg går over som sist, kan jeg fort runde nyttår også. Blir spennende å se ;-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Mamma var mye syk gjennom hele svangerskapet da hun gikk gravid. Hun ble innlagt på sykehuset flere ganger. Jeg tok visstnok all næringen fra henne. Heldigvis har jeg ikke arvet det fra henne. Men jeg ble født 16 dager før termin da.

28.12.14 <3

Oi, det var nok tøft å være gravid hvis det går så hardt på næring og helse. Jeg er litt i samme sko, følges opp ekstra iht ernæring pga crohns, siden ungen tar det den trenger, men så langt går det bra siden jeg får mye tilleggsernæring.

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Jeg synes selv det er så rart at jeg ble flyttet fra 4. til 8. desember av jordmor, fordi jeg brukte pergotime og er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning rundt dag 12 (jeg testet ikke, men hadde eggløsningsssmerter). Fire dager fra eller til spiller jo ikke såå stor rolle, men hun beregnet det jo ut fra størrelsen på fosteret. Merkelig uansett synes jeg.
Vel stå på ditt er mitt tips for det blir viktig for overtidsvurdering.
Jeg tempet og fikk 3 potensielle el datoer og appen valgte den siste så min termin skulle vært 7 desember.
Den første var når jeg hadde el smerter og var aktiv. Den første stemmer perfekt med både tidlig ul og oul. :) Så denne gangen gikk det i min favør :) (haha så ender jeg sikkert med overtid)
 
Vel stå på ditt er mitt tips for det blir viktig for overtidsvurdering.
Jeg tempet og fikk 3 potensielle el datoer og appen valgte den siste så min termin skulle vært 7 desember.
Den første var når jeg hadde el smerter og var aktiv. Den første stemmer perfekt med både tidlig ul og oul. :) Så denne gangen gikk det i min favør :) (haha så ender jeg sikkert med overtid)

Hvem sier jeg det til da? Må jeg kontakte sykehuset da eller?

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Hvem sier jeg det til da? Må jeg kontakte sykehuset da eller?

sendt fra mobilen via BV-appen
Jordmor du går til.
Si at du vil ha overtidsvurdering ut i fra når du mener terminen så du ikke går for lenge over. :)
 
Jordmor du går til.
Si at du vil ha overtidsvurdering ut i fra når du mener terminen så du ikke går for lenge over. :)

Å ja? Hun på helsestasjonen? Blir det oppdatert til de på Riksen også da? :)
 
Mormor gikk 3 uker over med mamma, og mamma fikk meg på termin så ikke godt å si. Typisk om han kommer på julaften. Den ene dagen jeg håper han ikke kommer ut, så han slipper bursdag i jul. Han kan godt komme på termindato egentlig for da rekker jeg eksamenene mine :p
 
Både mamma og søsteren min har født før termin, fra en uke til 3 uker før, men jeg har veldig annerledes kroppsbygning til dem, så tror at han holder seg inne ihvertfall til termin :) Håper egentlig på fødsel til termin, for den datoen er bursdagen til min avdøde farfar, og hadde vært kjekt med en liten gutt født på dagen hans :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
 
Jeg vet ikke helt. Men tror jeg hadde gått helt til termin .
Men første kom 5 uker før , og denne gangen blir jeg satt i gang 2-3 uker før.


Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!
 
Tror ikke jeg går over. Blir vel ikke til å ha i hus da. Tihi. Begge mine er født før termin. Nr. 1 neste 14 dager før nr 2 neste 5 uker før.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
 
Går sikkert over. Ble satt igang 11 dager over sist, han kom 12 dager over. Men menstermin er 9/10 desember og ultralydtermin er 22 desember. Og jeg er sikker på at riktig termin er seinest 15.desember, så da håper jeg at jeg ikke går mye over det. At jeg føder seinest på ultralydtermin. Men med min flaks blir det vel maks overtid denne gang å.
 
Her har jeg bestilt fødsel en uke før termin, ca :p Min mor fikk meg 12 dager før termin så håper at det går i arv :)
 
Kommer tidligere.. blir enten satt i gang eller keiserskitt...
 
Back
Topp