Hvem står opp med barnet om natten?

Jeg :) Mannen skal helst ikke bråvåkne, så da blir det sånn :)
 
Det er meg, meg og atter meg ;) Vi har fire barn. Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger mannen har stått opp om natten, men da etter å ha blitt sparket ut av sengen. Når jeg må bruke så mye krefter på å vekke han faller litt av vitsen med at han står opp bort :joyful:

Høres kjent ut :rolleyes:
Her har mannen aldri tatt henne på natt, og jeg gidder ikke engang prøve å få liv i han lenger
 
Stort sett jeg. Hun våkner bare en gang hver natt så det er ikke så mye å klage over :hilarious: Hvis jeg er helt kake når hun våkner for mat tar mannen det.
 
Mannen, for dersom jeg går inn til de minste, så ender de opp i sengen vår.

Når vi har hatt baby så er det han som bytter bleie om natten, ellers så har vi pleid å samsove:)
 
For det meste meg - fordi jeg sovner igjen før jeg legger meg ned og tåler derfor oppvåkninger på natta godt, mens mannen er sånn som blir liggende og vri seg om han må opp på natta. Men har jeg trengt det har han vært oppe han og, men har vel ikke trengt det mer enn en håndfull ganger i podens liv :)
 
Det er nok meg:p Vekker ham hvis jeg trenger det av en eller annen grunn
 
Kun jeg, mini våkner som regel bare for mat og det er det foreløpig bare jeg som får gitt han. Får noen netter til gode for seinere ;)
 
Det er meg og er alltid jeg som har gjort det. Vi har 4 barn:) Mannen sover veldig tungt og våkner ikke..
 
Det har alltid vært kun meg. Mannen mener han er fritatt fra sånt, blir bare dårlig stemning.
 
Tidligere delte vi på det, men nå for tiden er det pappaen. Regner med det blir sånn fremover, og jeg får «ansvar» for babyen som kommer i november.
 
Hvorfor får menn fri fra dette? Jeg ammet. Men utover det, han har evnen til å sovne i det hodet treffer puta, noe jeg vet gjelder mange menn jeg kjenner. Mens jeg, i likhet med mange andre kvinner, våkner dersom jeg først våkner skikkelig

Amme gjorde jeg liggende i senga uten å våkne så veldig. Måtte de bytte bleie. Bæres skrikende, nå i eldre alder blør neseblod, så tar mannen seg av det. Han trenger mindre søvn og sovner glatt etterpå.

Kaster de opp står vi opp begge da. En tar ungen og en vasker gulv og skifter på senga.
 
Vi deler på hvem som står opp. Ikke nødvendigvis annenhver gang heller. I perioder er pappaen opp flest ganger og i andre perioder meg. :)
 
Når de var halt små, den som var i perm.
Ellers så byttet vi på.
Dersom det var første halvdel av natten så tok jeg det, var det siste halvdel så tok mannen det
 
Back
Topp