Hvem står opp med barnet om natten?

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Forumansvarlig Tamara, 1 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Forumet er livet

Så sant babyen ikke trenger å ammes, hvem står opp med barnet hvis det trengs om natten?

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Mannen.

3. Siadle Forumet er livet Tilgangsansvarlig Vi som prøver :) Junilykke2018

Vi bytter på.

4. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Vi bytter på med yngste. Med eldste er det som regel meg, for jeg er den som våkner. Mannen sover for godt. Eldste er jo så stor at jeg kan snakke litt med henne og så legger hun seg igjen så det er ikke et problem.

5. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Håper vi kan bytte på om jeg ikke får til ammingen :)

6. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Jeg tar babyen og samboer tar 2,5 åringen :)

7. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Jeg gjør det når han jobber, han gjør det når jeg jobber :)

8. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 3 Sep 2020
  9. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Junilykke2018 Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️

Her er det mannen når han er hjemme. Etterhvert vil vi nok bytte på når han er hjemme, så ikke han skal bli utslitt. Men akkurat nå er det jeg som trenger avlastningen da jeg er mer alene med barna enn vi er to voksne hjemme :)

10. Guttemamma22 Elsker forumet Februarhjertene2017 Januar 2017

Har alltid vært meg. Sambo sover veldig tungt og våkner ikke av at mini gråter eller roper. Om jeg prøver å vekke han så sjanger han bortover gulvet og klarer ikke tenke klart :p

11. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Bytter på. Som regel meg i ukedagene da samboer skal på jobb

12. Prøver90 Gift med forumet Septemberhjertene 2018 ♡Junigull 2016♡

Jeg som tar mini og eldste bytter vi på litt avhengig av hvem han kommer til.

13. Fruen1990 Flørter med forumet

Det er meg, meg og atter meg ;) Vi har fire barn. Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger mannen har stått opp om natten, men da etter å ha blitt sparket ut av sengen. Når jeg må bruke så mye krefter på å vekke han faller litt av vitsen med at han står opp bort :joyful:

14. Bliss_nr2 Elsker forumet Høsthjerter 2017 Sommerfuglene

Jeg, og kun jeg. Alenemor;)

15. Agnete Forumet er livet

Mannen, både når jeg ammet og ikke.
    Om jeg reiser meg opp så tar det gjerne 4 timer før jeg sovner igjen og siden han ikke ville samsove så måtte han stå opp for å hente babyen om natten ;)

16. MariaS Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Jeg tar minstemann og mannen tar eldstemann

17. Evlina Elsker forumet Oktoberfruene 2018 Assistert-jentene

Jeg henter mat og mannen mater. Jeg har en tendens til å ikke sovne igjen om jeg må gjøre for mye. Han kan sovne når som helst og hvor som helst så da funker det flott for oss. Om hun våkner rundt seks står han opp med henne sånn at jeg får sove til han drar på jobb.

18. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Bytter på. Nå ammes minste fortsatt, så naturlig at jeg tar ham. Mannen tar da eldste om hun våkner, men ofte kommer hun da og legger seg i senga sammen med meg og sover videre

19. Benedikte28 Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Bytter på det

20. mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Den som er minst i koma. Men stort sett vil minien bare ha meg....

Del denne siden