Hvem står opp med barnet om natten?

Mannen.
 
Vi bytter på med yngste. Med eldste er det som regel meg, for jeg er den som våkner. Mannen sover for godt. Eldste er jo så stor at jeg kan snakke litt med henne og så legger hun seg igjen så det er ikke et problem.
 
Jeg tar babyen og samboer tar 2,5 åringen :)
 
Jeg gjør det når han jobber, han gjør det når jeg jobber :)
 
Her er det mannen når han er hjemme. Etterhvert vil vi nok bytte på når han er hjemme, så ikke han skal bli utslitt. Men akkurat nå er det jeg som trenger avlastningen da jeg er mer alene med barna enn vi er to voksne hjemme :)
 
Har alltid vært meg. Sambo sover veldig tungt og våkner ikke av at mini gråter eller roper. Om jeg prøver å vekke han så sjanger han bortover gulvet og klarer ikke tenke klart :p
 
Jeg som tar mini og eldste bytter vi på litt avhengig av hvem han kommer til.
 
Det er meg, meg og atter meg ;) Vi har fire barn. Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger mannen har stått opp om natten, men da etter å ha blitt sparket ut av sengen. Når jeg må bruke så mye krefter på å vekke han faller litt av vitsen med at han står opp bort :joyful:
 
Mannen, både når jeg ammet og ikke.
Om jeg reiser meg opp så tar det gjerne 4 timer før jeg sovner igjen og siden han ikke ville samsove så måtte han stå opp for å hente babyen om natten ;)
 
Jeg tar minstemann og mannen tar eldstemann
 
Jeg henter mat og mannen mater. Jeg har en tendens til å ikke sovne igjen om jeg må gjøre for mye. Han kan sovne når som helst og hvor som helst så da funker det flott for oss. Om hun våkner rundt seks står han opp med henne sånn at jeg får sove til han drar på jobb.
 
Bytter på. Nå ammes minste fortsatt, så naturlig at jeg tar ham. Mannen tar da eldste om hun våkner, men ofte kommer hun da og legger seg i senga sammen med meg og sover videre
 
Den som er minst i koma. Men stort sett vil minien bare ha meg....
 
Back
Topp