Hvem skal ha tidlig ul?

Jeg regner med å få i uke 6/7. Har to aborter og en BO i uke 10 i mars bak meg nå, så må se om det er kromosonfeil igjen eller om hjertet slår


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ul time på volvat om to uker. Er da 6+4 og håper å høre hjertet! Vil da slappe mye mer av når sommeren begynner :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har i forrige uke vært på to innvendig UL, det var fordi jeg hadde utrolig smerter i venstre side både bak i ryggen og i magen ved eggstokker og livmor. De trodde jeg kanskje hadde svangerskap utefor livmoren. Men er bedre nå og ingen smerter.
Skal på kontroll i morgenn for å sjekke at alt står bra til. Ny innvendig UL :)

De smertene du har/hadde, var de som kraftige menssmerter??? Til å begynne med hadde jeg menslignende smerter/murring, men har den siste tiden hatt krampelignende smerter i livmor og eggstokker, spesielt venstre. Går ned i lysken, lårbeinet og ender opp i knærne :eek: Er til tider ganske kraftige. Er veldig redd for at det skal være utenfor livmor eller noe annet galt. Blir like overrasket hver gang jeg er på do og det ikke er blod i undertøyet :oops:
 
Ordnet selv eller Ålesund Sykehus? Skal på Sykehuset dagen etter deg (onsdag). Fastlegen som har ordnet - føler det er litt tidlig men tar det jeg får:):)


♡02.03.2015♡

Skal til Ipsen :) Får det gjennom fastlegen pga mange spontanaborter.
 
Ja, skal på sykehuset. Er 5+5 onsdag når jeg skal - men regner ikke med at man får sett så alt for mye. Er vel i tidligste laget?


♡02.03.2015♡

Jeg er nokså likt på vei da... ;) Jeg var i uke 5+5 med datteren min ca, og da så vi hjertet banke ;) Men ikke annet enn en liten svart flekk og hjertet !
 
De smertene du har/hadde, var de som kraftige menssmerter??? Til å begynne med hadde jeg menslignende smerter/murring, men har den siste tiden hatt krampelignende smerter i livmor og eggstokker, spesielt venstre. Går ned i lysken, lårbeinet og ender opp i knærne :eek: Er til tider ganske kraftige. Er veldig redd for at det skal være utenfor livmor eller noe annet galt. Blir like overrasket hver gang jeg er på do og det ikke er blod i undertøyet :oops:

Hei.
Det var nesten værre enn menssmerter for jeg greide nesten ikke puste. Alt var vondt.. sitte ligge stå. Sov lite i tre netter. Men så gikk det over. Og alt var fint med magen. Lurt å bli sjekket. Ring fastlegen.
 
Jeg har bestilt tidlig ul til 8. Juli! mannen greier ikke å vente lengre haha! Er vel sikkert 6-7 uker på vei da :):)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei.
Det var nesten værre enn menssmerter for jeg greide nesten ikke puste. Alt var vondt.. sitte ligge stå. Sov lite i tre netter. Men så gikk det over. Og alt var fint med magen. Lurt å bli sjekket. Ring fastlegen.

Har hatt det slik i perioder nå. Blir helt satt ut! Skal til legen i morgen, så skal ta det opp med henne da :)

Litt greit å høre at andre også har hatt det uten at det var noe galt. Så godt å høre at alt var bra med magen og spiren :love022:)
 
skal til ul i løpet av juli for 3 mnd kontroll etter å ha oppdaget cyste på ene eggstokken,så da blir det jo tidlig ul uke 6-9 kanskje

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg får tidlig ul, men aner ikke når enda. Fikk jo nettopp positiv test så må ringe gyn pol i morgen for å få hastetime neste uke :-O


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp