Hvem skal dere ha med på fødselen?

Hvorfor i alle dager vil svigermor bli med på fødselen deres? Fødsel er for meg veldig privat..
 
Hvorfor i alle dager vil svigermor bli med på fødselen deres? Fødsel er for meg veldig privat..
Enig, hadde blitt sjokkert om svigermor hadde spurt om å være med. Det blir mannen som er med meg. Om en veldig spesiell situasjon skulle oppstå kunne jeg kanskje spurt mamma, men da måtte det ha vært fordi ting var veldig dramatisk eller liknende og mannen ikke var der.
 
Enig, hadde blitt sjokkert om svigermor hadde spurt om å være med. Det blir mannen som er med meg. Om en veldig spesiell situasjon skulle oppstå kunne jeg kanskje spurt mamma, men da måtte det ha vært fordi ting var veldig dramatisk eller liknende og mannen ikke var der.
Helt enig med dere! Tror jeg hadde klikka jeg ;)
Om ikke mannen min kan være med, tja, jeg vet ikke. Tror jeg hadde gått gjennom det alene.
 
Bare mannen. Beundrer dere som har med hele familien og får noe fantastisk ut av det, men jeg er rett og slett for sær :p
 
Kun min mann ønsker ikke å ha flere med, lar ikke engang studenter få tilgang


(5)
 
Kun mannen!! Men han har mista lappen, og det er mulig svigers må kjøre.. De eier ikke respekt og kommer til å bli med opp på fødestua begge to, garantert!!!!
Jeg har ingen venner her vi bor, og slekta mi bor 3 timer unna..
Noen som vet om vi kan ha krav på taxi?
Vil helst at svigers ikke skal få vite noe før ungen er ute :p

Ja det har du
 
Blir meg (selvfølgelig) å mannen :) men han besvimer veldig lett. Så som backup plan blir d nok søster mi som kommer om han skulle blitt dårlig å besvimt. Han besvimer hver gang han er på et sykehus omtrent. Svigermor har veldig lyst å være med Men føler ikke helt for å ha svigermor der, :p

Jeg hadde heller ikke tatt med svigermor :eek: uff ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk ikke med meg at det var med student før jeg hadde kommet hjem igjen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Oi da
Fikk du ikke spørsmål om det var ok?
Alle sykehus og fødestuer er pliktig å spørre iallefall muntlig.
 
Back
Topp