Hvem skal dere ha med på fødselen?

Kun kjæresten! Han var med de andre gangene ... Andre er ikke aktuelt med mindre han ikke skulle rekke det:p
 
Bare sambo :) Jeg hadde grått meg til keisersnitt om mamma skulle være med :p
 
Sist hadde jeg med mannen og mamma. Rett og slett fordi min mann antakeligvis ville komme til å besvime. Men han klarte seg fint.
Mannen min har likevel bestilt mamma denne gangen også :p
 
Sist var bf med. Og slik blir det denne gangen også :) ingen andre er velkommen der! Og mannen har ingen ting å si i den saken! Viss mannen hadde krevd å få ha med seg en, så hadde jeg krevd at mannen stod der naken også! :p
 
Forrige gang var bf og søstra mi med. Denne gangen blir det kun sambo. :)
 
Bare samboer/bf, uaktuelt å ha med noen andre :)
 
Kun samboer sist, og blir samme denne ganga. Skulle eg av ein eller anna grunn ha med noen andre, er kusina mi eineste aktuelle. :)
 
Denne gangen blir det kun bf :) skal ha KS da, men ingen får være å vente heller, vil ha de første timene alene bare med babyen og kjæresten :)

Med nr 1 hadde jeg svigersøss, og bf nr 1 (jeg har 3 forskjellige) kom ca en time før ungen var ute..... Etterpå gikk jeg i dusjen og når jeg kom ut var svigermor + mann og en til sønn på plass der å tok helt over.. Foruten om når jeg fikk henne opp på brystet, så var jeg den siste som fikk holde henne..

Med nr 2 var bf nr 2 på fest da jeg plutselig måtte på sykehuset.. Ente opp i akutt/katastrofe KS.. Svigermor kom, men jeg rakk ikke få fortelle at hun kunne være med babyen før jeg ble lagt i narkose, så hun satt flere timer å venta stakkar, for de måtte vente på min godkjenning før hun fikk noe info eller slippe til ungen..

Med nr 3 så var bf med fra begynnelsen (bf nr 3 som og er bf til den jeg bærer på nå :)

Hadde aldri i verden klart meg uten han! Jeg holdt på å få panikkanfall flere ganger, men han var den eneste som klarte å roe meg ned å få meg til å slutte skjelve nok til at jeg fikk puste å de fikk satt i veneflonene osv :)
 
Kun sambo. Vil heller være alene enn å ha med meg noen andre.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mannen. Har ikke tenkt på noe alternativ, for det må nesten bli han.

Ikke for det, både mamma og pappa hadde nok stilt opp om jeg spurte, men mamma jobber i helsevesenet, og pappa er veldig praktisk, så jeg tror det ville blitt interessant...
 
Mannen. Har ikke tenkt på noe alternativ, for det må nesten bli han.

Ikke for det, både mamma og pappa hadde nok stilt opp om jeg spurte, men mamma jobber i helsevesenet, og pappa er veldig praktisk, så jeg tror det ville blitt interessant...

Haha, jeg må le litt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her blir det kun den kommende pappaen <3.
Hvis han skulle være offshore og fødeselen starter før termin, så blir det mamma :).
 
Kun mannen får bli med! Hvis jeg måtte spurt noen andre pga feks altfor tidlig fødsel og bortreist mann, ville jeg tatt med søsteren min.
 
Blir meg (selvfølgelig) å mannen :) men han besvimer veldig lett. Så som backup plan blir d nok søster mi som kommer om han skulle blitt dårlig å besvimt. Han besvimer hver gang han er på et sykehus omtrent. Svigermor har veldig lyst å være med Men føler ikke helt for å ha svigermor der, :p
 
Back
Topp