Hvem skal dere ha med på fødselen?

MammatilC16

Elsker forumet
Februarlykke 2016
Marsboerne 20 18
Og hvem hadde dere med sist hvis du har født før? :) her vil svigermor bli med men hun er sist på min liste så det er uaktuelt, blir nok kun bf her :)
 
Skulle ha med meg mamma, men det rakk vi ikke :) Sambo var der heldigvis :)
 
Mannen var med sist, og blir med denne gangen og! MÅ jeg velge noen andre, så blir det bestevenninna mi. Uaktuelt med mamma/svigermor
 
Mannen var m på begge tidligere å blir selvfølgelig m nå å :) for meg er det ikke aktuelt m flere
 
Kun mannen!! Men han har mista lappen, og det er mulig svigers må kjøre.. De eier ikke respekt og kommer til å bli med opp på fødestua begge to, garantert!!!!
Jeg har ingen venner her vi bor, og slekta mi bor 3 timer unna..
Noen som vet om vi kan ha krav på taxi?
Vil helst at svigers ikke skal få vite noe før ungen er ute :p
 
Kun mannen! Og han får km lov å holde seg der oppe med meg, og ikke down there...:p
 
Pappaen, han var med sist og får værsågod å bli med nå også. :p Han er ikke så glad i sykehus men klarte seg bra allikevel. ;)
 
Og hvem hadde dere med sist hvis du har født før? :) her vil svigermor bli med men hun er sist på min liste så det er uaktuelt, blir nok kun bf her :)
Haha! Hadde blitt målløs om svigermor insisterte på å være med på selve fødselen... Noe så uaktuelt! :p (med mindre man har et veeeldig godt forhold da)...
Nei takk, bare mannen! :)
 
Blir mannen denne gangen å, som begge gangene før :) Jeg skal spørre mamma om hun vil bli med hvis det passer seg sånn :) Kommer helt annen på når, hvor og hvordan ting skjer :)
 
Mannen min var med sist og skal være med nå.
Helt uaktuelt med noen andre!
 
Sambo og muligens mamma. Mamma var også med sist, og ho og sambo samarbeidet såå bra!! :)
 
Kun sambo her :)
 
Kun mannen!! Men han har mista lappen, og det er mulig svigers må kjøre.. De eier ikke respekt og kommer til å bli med opp på fødestua begge to, garantert!!!!
Jeg har ingen venner her vi bor, og slekta mi bor 3 timer unna..
Noen som vet om vi kan ha krav på taxi?
Vil helst at svigers ikke skal få vite noe før ungen er ute :p
Har hørt at du kan ringe etter en ambulanse hvis dere ikke kommer dere til sykehuset selv :) du får stå på ditt å si at de for holde seg utenfor!
 
Haha! Hadde blitt målløs om svigermor insisterte på å være med på selve fødselen... Noe så uaktuelt! :p (med mindre man har et veeeldig godt forhold da)...
Nei takk, bare mannen! :)
Har et litt komplisert forhold med svigermor så hun kan holde seg hjemme til ungen er ute ;)
 
Sambo og muligens mamma. Mamma var også med sist, og ho og sambo samarbeidet såå bra!! :)
Her har mamma lyst til å bli med, og sambo lyst til å ha henne med men jeg føler ikke at hun har noe der å gjøre før ungen er født, så har sagt nei til nå, så får vi se om jeg endrer mening..:)
 
Mamma var med da eldste ble født, da bf ikke var tilstede.
Med begge gutta var pappa'n med, klarte meg fint uten andre.

Nå skal det være KS, så da blir svigermor med for å holde mannen med selskap mens jeg er borte :)
 
Kun mannen!! Men han har mista lappen, og det er mulig svigers må kjøre.. De eier ikke respekt og kommer til å bli med opp på fødestua begge to, garantert!!!!
Jeg har ingen venner her vi bor, og slekta mi bor 3 timer unna..
Noen som vet om vi kan ha krav på taxi?
Vil helst at svigers ikke skal få vite noe før ungen er ute :p
Dere har krav på taxi eller ambulanse!!! :)
 
Har hørt at du kan ringe etter en ambulanse hvis dere ikke kommer dere til sykehuset selv :) du får stå på ditt å si at de for holde seg utenfor!
Jeg jobber i ambulansen, så har ikke så veeeeldig lyst til det! Men altså, må man så må man.. Jeg har selv tatt imot 4 barn i ambulanse, og alle mødrene har sakt at det var en bedre opplevelse enn å føde på sykehus! Men fyyy det må være grusomt å ligge på siden/ryggen under transport :p
 
Liker!! Ambulanse er absolutt siste utvei siden de er kollegaene mine :p men taxi hadde vært supert! :D
Bare snakk ned JM eller lege pp kontrollen, så får du informasjon rundt det :) Her går det jo til og med busser liksom :p
 
Back
Topp