Hvem skal dere feire jul med?

Foreløpig er planen å bare være hjemme. Bor hos mamma så feirer med henne, typen min, lille bebbis og kanskje broren min. Hørte at svigermor kanskje ikke har planer, så hun blir sikkert invitert om hun ønsker :)

Gleder meg til en rolig liten julefeiring :)
 
Skal feire med mine foreldre og søsken. Blir stas for første jul for lillegutt :D
 
Kjæresten min, mamma, pappa, lillebror, storesøster og hennes familie, bestemor og bestefar :) Muligens tante og hennes familie også. Når julefeiringen er over reiser vi nok til kjæresten sin familie på kaffe, rundt kl 22.00 :)
 
Blir sikkert bare jeg og mannen :) Men familie er velkommen til å feire med oss, men da må de bo på hotell...
 
Mine foreldre og søsken. Usikker på om noen flere av familien kommer. Orker egentlig ikke det, men. Baby er knapt 2,5 måned da og familien kan være ganske intens for å si det slik.
 
Det blir hvertfall meg og ungene, så kan det hende pappa kommer. Jeg vet han ikke har lyst og jeg kjenner at jeg egentlig ikke har lyst på den surmulingen den dagen. Det er første julen til lillebror og frøkna er annahver jul hos meg og faren.
 
I år skal vi være hos foreldrene til samboer, det blir veldig koselig, og jeg vet at de gleder seg veldig til denne jula, første jul de skal feire som besteforeldre og de får feiret den sammen med barnebarnet sitt :)
 
Etter vi fikk barn har vi bare vært hjemme, og jeg elsker det!!! :D Svigerfamilien kommer annahver julaften, og annahver er vi alene. I år er det bare oss 4 :D Det er de aller beste :D
 
Trolig bare oss fire, men vi får se, ikke sendt ut forespørsel enda
 
I år er det samme mine foreldre, min søster, hennes mann og barna deres og min tante:) Hvor vi skal være vet jeg ikke enda... De siste åra har vi vært hos oss, men mye mulig søstra mi vil være hjemme i år:)
 
I år blir det min mor og hennes side av familien :) jeg gleder meg sånn til jul i år! Pynte 1. Desember, bake masse snadder, fyr i peis og julesanger og ikke minst stå opp morgenen på julaften og legge ut madrasser og puter og tepper utover stuegulvet forran tv og juletre og se på julemorgen mens vi spiser frokost og snop sammen alle 3! Vi gjorde det i fjor også, men i år er jenta vår 1 år og 7 mnd da, så hun får med seg så mye mer! Er så koselig å kunne lage våre egne tradisjoner<3
 
Mine foreldre og bror, juhu!
 
Vi skal til foreldrene mine. Der kommer også en enslig kollega av pappa + bestekompisen til min bror (han bor på mottak for enslige mindreårige asylsøkere).
 
Skal feire sammen med svigerfamilien i år, første gang for meg. Han feiret for første gang med min familie i fjor, vi begynte å feire julaften sammen etter jeg ble gravid :p
 
Vi skal feire hos min svoger (mannens bror) og svigerinne og tanteungene våre :)
 
Vi feirer hjemme i år. De som vil er velkomne, ellers koser vi oss alene vi ;)
 
Ååå, gleder meg som en liten unge,elsker jul :D
Vi skal feire jul hjemme med svigermor og svigersøster,min far og min lillebror :) blir kjempe kos :)
 
Her skal vi feire jul hos samboer sine foreldre denne gangen blir koselig å feire hos svigers blir nok å sove der å :)
 
Vi skal til svigers,og jeg gleder meg masse!:) første jul sammen med samboeren,så vi snakker allerede om hvilke tradisjoner vi skal beholde fra barndommen og om vi skal lage egne :)
 
Back
Topp