Hvem skal dere feire jul med?

Forhåpentligvis bare oss og ungene. Har ikke hatt ei jul alene på mange år. Svigerbror vil nedover hit med jentene sine i jula, men med jobb julaften og romjula så orker jeg ikke huset fullt av hylene jenter og surkete svoger.
 
Med mamma ,søster og barna hennes

Siste jul som feires i barndomshjemmet mitt
 
Med faren min. Er litt stress med julefeiring, siden hans foreldre er sammen og mine er gift. Da passer det ikke med annenhvert år... Gleder meg til vi får barn, da skal vi alltid feire hjemme. De som vil feire med oss, er hjertelig velkommen til vårt hjem.
 
I år blir det med min familie. Mamma, pappa, to søstre med menn og en herlig nevø og en niese som kommer i november. I tillegg skal selvfølgelig mini og samboer være med :)
 
Vi skal feire hjemme:D
Med hvem vet jeg ikke:p de som kommer de kommer..
 
I år blir det jul med mamma, pappa og bror med familie :)
 
Feirer alltid med svigerfamilien vi :) men jeg liker å ha litt rolig jul, dvs ikke 25 mennesker pressa inn i stua:D men svigerfamilien er vant til mer stor feiring, så ikke så mye jeg får gjort med det... Nå har vi vært hos svigermor de siste åra, så blir nok svigerfar i år tenker jeg.
 
Dette blir første julen hjemme ho oss med vår lille familie (Meg, samboer og jentungen på 2,5). Bebisen som skal komme i februar får ikke lov å komme sååå tidlig, så blir stor og tung, men det er kos :p
Har invitert mamma og lillebror, og skal invitere familien på sambo sin side og, men tror ikke de kommer, da de pleier å være et annet sted på oddetallsår.. =) Men blir kos uansett =) Stille og rolig i motsetning til ellers =)
 
Vi skal feire hjemme hos oss :)
Det gjorde vi for første gang i fjor og det var veldig koselig :)
 
I år skal vi feire hjemme hos oss i eget hus :)
Vet at svigers kommer, mulig ene søstra til sambo med mann og barn kommer også.
Vi venter nr 3 i slutten av november så da er det lettest for oss å være hjemme i år, dessuten så liker jeg det best ;)
 
I år har vesla (og mannen) lagt inn ønske om å feire alene oss tre, for første gang. De syns det kan bli litt mye, visstnok. :p
Så da blir det det. Og må si jeg gleder meg!
 
Mannen, barna og mine foreldre og søsken.
 
Høres trivelig ut :) det er så mange søsken og barnebarn og geografiske avstander vet hva på kjærestens side så det lar seg vanskelig gjøre å få til en slik ordning her.
Vi blir 16 med alle på min side og svigerfamilien da,og i utgangspunktet er det ingen som har stor nok plass :p men skal få det til på et vis uansett jeg da ;)
 
Vi skal feire hjemme, bare oss fire. :)
 
Min del av familien. Vi har annet hver år med samboeren sin del og annen hvert år med min del av familien.
Enten blir det hos mamma med søska mine eller hos oss med søskna mine. Mamma må egentlig jobbe kvelden på julaften, så derfor det bare er kanskje hos hu.
 
Vi feirer i år hos broren min med hans familie (to voksne barn og kone), mamma, jeg og tre unger (siste blir født i november) og kanskje mannen min. Mannen begynner i ny jobb, turnus, 1/12 og vet ikke om han må jobbe i jula eller ikke. Det fine med å feire med broren min er at de bor 1 min kjøretur unna! Så kan dra hjem når vi vil :)
 
Hos min nest eldste storesøster, svigerbror og nevø, de har størst hus :D dit kommer vel mamma, resten av søstrene og bruttern også. Vi skal ha med en tre måneder gammel babyjente, og oss selv. Blir første gang mannen min ikke feirer hjemme hos enten moren eller faren sin. Neste jul blir det hos svigerfar som er enslig, der er det ganske dødt og utrivelig, selvom han er en koselig kar... :/ gruer meg litt til det, da. Men året etter der igjen blir det hos svigermor! Og der er det liv og røre, plass til å overnatte, hyggelig gårdshus og ekte juletre! :D
 
Vi feiret for første gang jul sammen hos han sin familie ifjor. Så i år skal vi feire med min familie!! Det blir også første julen til lillemann (som skulle kommet på torsdag:p)
 
Skal være hos svigers. Er høygravid i jula og svigers er tross alt naboen. Så var praktisk at vi var med pappa i fjor
 
Back
Topp