Hvem skal dere feire jul med?

Tror det blir hjemme med svigers i år. Vi er naboer så nøyaktig hvilket hus vi er i er egentlig hipp som happ ;)
 
Vet ikke helt enda. Blir første jul ned baby, og kunne tenkt meg å vært hos mine. Vi er egentlig annahver jul hos mine og hans foreldre ettersom de er i thailand annahver jul.

Iår jobber mannen helt til ettermiddagen på lillejulaften og får to dager fri da. Frister lite å sette oss tre i bil i fire timer og være fremme midnatt til julaften :p kan hende jeg tar med lille til mine foreldre da :)
 
Er hos svigers i år.
 
Eldste gutten min skal til faren sin i år, så skal jeg, sambo og minste gutten til svigers :-/
 
Blir antakelig samme som i fjor, hos broren til sambo. De kjøpte hus i fjor, og dama hans er julegal, så hun nektet å feire jul noen annen plass. Da dro vi og svigers dit, blir nok det samme i år. Skulle egentlig til min familie, men det er så langt å dra. Dyrt, må finne hundepass, må ha ferie i julen, noe som for meg ikke automatisk lar seg gjøre.
 
Er hos mine foreldre hvert år, da hans foreldre bor på den andre siden av jordkloden :)
 
Vi begynte å feire hjemme hos oss selv i fjor, så det blir vi å fortsette med. Vi har i alle årene før feiret hos mine foreldre eller mannens foreldre.
 
Litt usikkert enda siden jeg har termin 19 desember :-D Jeg også elsker alt som har med advent og jul å gjøre! I år blir huset tidlig pynta i hvert fall. Blir nok hjemme hos mine foreldre hvis jeg ikke er på sykehuset :p

Sent from my SM-G920F using BV Forum mobile app
 
Jeg har alltid feiret jul hjemme hos mamma og hennes samboer, men i år når vi får en liten en i hus har jeg lyst å ha julen her hjemme :) Så da kommer de nok hit :) Far og bror til min kjære er litt for glad i å sitte inne å drikke og røyke, så tviler på at de vil komme! (Hans mor er død og broren har ikke egen familie)
 
Vet faktisk ikke :) er gubben sin fam sin tur, å da pleier vi å feire sammen med søstra hans og hennes fam+ mor til gubben og svigerforeldre til søstra, men ho vet ikke hva de skal til jul ennå. Så da vet ikke jeg heller.
Kunne godt ha tenkt meg å ha vært hjemme med gubben og baby, bet mine foreldre hjem til oss:)
 
Barna mine er hos oss i jula så satser på at det blir meg, de to og gubben :) men med termin 1 januar så kan d alltid hende at vi har ei fersk lita snuppe med oss også :)
 
I år skal vi være hjemme, meg, mannen og jentungen :) blir vel kanskje svigers også :)
 
Vi blir 16 med alle på min side og svigerfamilien da,og i utgangspunktet er det ingen som har stor nok plass :p men skal få det til på et vis uansett jeg da ;)

Er mange av disse barn? Jeg savner sånn barn på julaften, så da måtte jeg sørge for det selv, hehe ;)
 
Er mange av disse barn? Jeg savner sånn barn på julaften, så da måtte jeg sørge for det selv, hehe ;)
Ja,vi har 1(10)(blir 2 nå snart),3 tantebarn fra 7-13 og mine småsøsken 3stk fra 13-19 ;)
 
Ja❤ og det elsker jeg ;)
 
Blir jul hjemme hos oss i år, med Mamma, Pappa, Bror, Svigersøster og deres to barn (5år og da 10mnd), samboers foreldre, mormor,morfar og bror. Så vi blir 13 stykker + lillegutt i magen om han ikke kommer før termin 1.januar :) så her blir det fullt hus! :D
 
I år blir det hjemme med familien min. Dessuten først gang de skal feire med lillegutt, så det gleder jeg meg til.☺️
 
Back
Topp