Hvem sitt etternavn har barna?

Hvem sitt etternavn har barna?

  • Pappaens/partners

    Votes: 25 37,9%
  • Mammaens

    Votes: 8 12,1%
  • Begges

    Votes: 33 50,0%

  • Antall som har svart
    66
Bare mitt. Mini får velge selv om han vil ta farens (som ikke er tilstede) etternavn da han blir eldre.
 
Eldste har mitt etternavn, siden det ble slutt med bf i svangerskapet, og han bor i utlandet.

Yngste får både mitt og mannen sitt etternavn. :)
 
Pappaens etternavn. :)
 
Mitt pikenavn som mellomnavn, mannens etternavn som etternavn. Både jeg og mannen bruker det samme.
 
Pappaene sitt som etternavn
 
Vi giftet oss før vi fikk barn, og jeg tok hans navn. Var glad for å bli kvitt mine egne etternavn.
Så vårt barn og kommende barn har samme som oss da.
 
Begges :happy: Har pappans som mellomnavn og mitt som etternavn
 
Samboer
 
Pappan sin etternavn.

Vi har begge helt vanlige etternavn, og begge har -sen, så blir veldig tungvint med begge navnene. Og jeg vil ikke bytte navn, men hadde ikke noe stort behov for å videreføre mitt etternavn.
 
Hun har pappaen sitt.
 
Hun vi har fra før har bare pappa'n sitt etternavn... Litt usikker på om den i magen skal få det samme, eller begge sitt da vi ikke er sammen lengre.... :confused:
 
Vi kan ikke blande navn, hans navn og mitt navn er like (f.eks. "begge heter -berg").

Og jeg har enda ikke tatt hans navn. Han har et av verdens mest vanlige navn tror jeg :p

Så han har sitt navn, ungene har hans navn, og jeg har mitt navn. Men vi er gift.
 
Kun pappaens. Han har et veldig sjeldent navn mens jeg har et helt random -sen navn, og kombinasjonen av navnene våre blir helt fullstendig molbo:hilarious:
 
Jeg tok mannens etternavn når vi giftet oss, mini har samme etternavn som oss
 
Back
Topp