Hvem sitt etternavn har barna?

Hvem sitt etternavn har barna?

  • Pappaens/partners

    Votes: 25 37,9%
  • Mammaens

    Votes: 8 12,1%
  • Begges

    Votes: 33 50,0%

  • Antall som har svart
    66
Mitt som mellomnavn, mannen sitt som etternavn. Jeg har samme kombinasjon :)
 
Vi har tatt hverandres etternavn begge to så alle 4 i familien heter det samme:)
 
Mitt etternavn som mellomnavn og hans som etternavn :)
 
Ingen svaralternativ for oss. Jeg byttet etternavn til kun mannens når vi gifta oss, jeg hadde allerede den kombinasjonen med ett navn fra hver forelder. Så her heter vi alle sammen akkurat det samme.
 
Pappas som mellomnavn, mitt som etternavn. Passer best, hadde blitt tungvindt motsatt pga ending på navnene
 
Blir vel begges etternavn, siden jeg tok mannen sitt da vi gifta oss :) Så her heter vi alle det samme
 
Begge ville bruke begges etternavn , så da måtte det bli begges etternavn. Mitt etternavn vil jeg ikke ha som noe mellpmnavn, da mellomnavn for meg er vablig navn. Vi har begge sjeldent etternavn :)
Så får de velge når de blir større om hva de vil skrive og bruke.

Merker ofte nå at når jeg fyller ut noe , så er det ikke plass til begges etternavn. Så da blir det ofte til at jeg skriver mitt som ligger først .
 
Var litt vanskelig å velge hva jeg skulle stemme. Lille har vårt etternavn. Før jeg og mannen giftet oss var det mitt ;)
 
Pappaens etternavn. Ønsket ikke «to» navn, altså mellomnavn og etternavn.
 
Vi har alle mitt som mellomnavn og mannen sitt som etternavn.
 
Vi har ikke barn enda men har hele tiden vært klar på at barna skal ha det ene av farens etternavn, samme som jeg tar når vi gifter oss. Han har ikke uttrykt at han tar bort det ene etternavnet når vi gifter oss, så det gjør han som han vil med.
 
Back
Topp