Hvem kjører?

Mannen som oftest kjører :happy:
 
Hos oss er det jeg som kjører siden mannen min ikke har lappen. Han skal ta den til høsten, så håpet er at vi er to som kan kjøre når ungen kommer i februar :hilarious:

Men jeg liker veldig godt å kjøre, så jeg ser for meg at jeg nok fremdeles er den som kjører mest i familien selv etter at han har lappen.
 
Kortere turer bytter vi litt, men det er stort sett han som kjører.
 
Han kjører fordi det er dårlig plass i passasjerersetet :)
Samme. Barnesetet står bak passasjersetet, så må stå nesten fremst på innstillinga. Funker for meg, men ikke for 2 meter med mannfolk (trenger ny bil snart...)
 
Som regel er det mannen som kjører, men skal vi kjøre langt bytter vi på
 
Han som kjører. Veldig sjeldent jeg som kjører om vi kjører sammen
 
Han blir så lett bilsyk at når vi skal lengre turer så er det greiest for alle om han kjører. Er det kortere turer på 30-40 min så kjører like gjerne jeg. Jeg er glad i å kjøre bil, så sånnsett er det litt upraktisk at han blir bilsyk. På ferie til Sørlandet har vi alltid med oss båten på henger og da må han kjøre siden jeg ikke har hengerlappen. Der nede er vi på mine hjemtrakter, og da foretrekker han at jeg kjører siden han ikke liker det han kaller "veimaskinene" der nede, dvs flere felt, fletting, filskift og rundkjøringer:hilarious:
 
Spør ofte om han kan kjøre, men hender jeg kjører selv også :)
 
Stort sett mannen. Han får nesten ikke plass i passasjersetet pga barnesetet bak, i tillegg blir han bilsyk om han ikke kjører selv, så da er det bare sånn :rolleyes: Bytter på om vi skal kjøre langt da, da må han bare finne seg i litt trang plass og dårlig form når han blir trøtt.
 
Jeg kjører vanligvis :) Jeg liker ikke sitte på, hadde skikkelig «bilskrekk» tidligere, og det henger fortsatt i.
 
Jo, men er ikke akkurat gratis å ta lappen, i tillegg skal man ha tid til det:)

Det forstår jeg. Tenkte mer på at han ikke har lærekjørt, da virket det ikke som det var en interesse der. Venninnen min har ikke lappen men det er alltid hun som kjører når hun og familien skal noe, så sitter mannen ved siden av :)
 
Det forstår jeg. Tenkte mer på at han ikke har lærekjørt, da virket det ikke som det var en interesse der. Venninnen min har ikke lappen men det er alltid hun som kjører når hun og familien skal noe, så sitter mannen ved siden av :)


Han har ikke hatt noe interesse før, og jeg har ikke lyst til å lærekjøre med han med 3 unger og baby i magen :p så da må han først lære seg litt før han kan kjøre de gangene vi skal på tur:)
 
Han har ikke hatt noe interesse før, og jeg har ikke lyst til å lærekjøre med han med 3 unger og baby i magen :p så da må han først lære seg litt før han kan kjøre de gangene vi skal på tur:)

Ser den :p
 
Back
Topp