Hvem kjører?

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Når vi skal noen steder er det automatikk i at jeg setter meg i passasjersetet og mannen kjører. Skal vi på bilferie bytter vi på om han blir sliten, men det er stort sett alltid han som kjører. Har bare blitt sånn :p Hvordan er det hos dere? Fast sjåfør?
 
Gjør det likt som dere :) mest vanlig hos alle rundt oss også, mannen kjører..
 
Her er det ganske tilfeldig hvem som kjører, alt etter hvem som er trøttest :p Ved lengre turer bytter vi på det.
 
Jeg foretrekker å kjøre selv, men er vel 50/50 når vi skal på litt lengre turer. Jeg kjører som regel først, og så tar han over når jeg ikke gidder mer :hilarious:
 
Jeg liker best å sitte på mens mannen liker best å kjøre, så da blir det sånn :)
 
Jepp, mannen er fast sjåfør. Kan ha noe med at det hadde vært ulovlig hvis jeg satte meg bak rattet og kjørte :rolleyes::D
 
Her er det jeg som kjører.

Men kan jo som sagt over her, ha noe med at det er ulovlig om mannen kjører :p
 
Vi deler, men helst meg :) Jeg liker å ha kontrollen. Og er egentlig glad i å kjøre :happy:
 
Han kjører som regel om vi kjører sammen på langturer. Mest for gammel vane tenker jeg. Han er langtransportsjåfør og kjenner veiene bedre enn meg.

Hjemme deles det på.
 
Han kjører fordi det er dårlig plass i passasjerersetet :)
 
Han kjører mest, for han har lappen. Men jeg øvelseskjører ganske ofte med han nå, så da kjører jo jeg.
Jeg er rundt dobbelt så gammel som andre som øvelseskjører, men aldri for seint ;)
 
Mannen har ikke lappen, så må nesten bli meg som kjører :)

Blir nok mest slik når han en gang kan kjøre, fordi jeg blir så bilsyk!

Eneste gangene det er kjipt at han ikke kan kjøre (han har aldri lærekjørt engang), er når jeg skal føde :p for da må vi plutselig ha 2 personer til å hjelpe oss, en barnevakt og en sjåfør.
 
Mannen har ikke lappen, så må nesten bli meg som kjører :)

Blir nok mest slik når han en gang kan kjøre, fordi jeg blir så bilsyk!

Eneste gangene det er kjipt at han ikke kan kjøre (han har aldri lærekjørt engang), er når jeg skal føde :p for da må vi plutselig ha 2 personer til å hjelpe oss, en barnevakt og en sjåfør.

Jøss. Har han ingen ønske om å ta lappen?
 
Vi deler, det går litt på dagsformen.
 
Mannen kjører stort sett.. Men vi hadde tidligere et år hvor jeg måtte kjøre pga at han mistet lappen
 
Back
Topp