Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ikke poenget med å presse seg EN uke til! Du er jo absolutt ikke mislykket forde! Vri heller på det - tenk at du har klart å jobbe litt helt frem til uka før permisjon!! Vær stolt av deg selv!Uff, jeg er så usikker på om jeg skal sykemelde meg 100% den siste uka før permisjonen starter eller om jeg skal bite tenna sammen og jobbe de siste dagene Formen er så som så, da jeg sover dårlig om natta. Og så sliten!! De dagene jeg har fri sover jeg utover morgenen og dagen blir bedre, noe jeg ikke har mulighet til hvis jeg skal på jobb. De siste dagene jeg har jobbet har jeg vært på jobb med konstante kynnere! Jobber i barnehage og det begynner å bli vanskelig å henge med. Føler meg mislykket hvis jeg kaster inn håndkle nå... samtidig som jeg lurer på hvor bra det er å presse kroppen nå på slutten
Måtte bare slippe ut litt frustrasjon!
Helt enig! Ingen som takker deg for at du tvinger deg selv til å holde ut en uke til! Tull og tøys ! Få deg en sykemelding og ta det med roJeg ser ikke poenget med å presse seg EN uke til! Du er jo absolutt ikke mislykket forde! Vri heller på det - tenk at du har klart å jobbe litt helt frem til uka før permisjon!! Vær stolt av deg selv!
Jeg ser ikke poenget med å presse seg EN uke til! Du er jo absolutt ikke mislykket forde! Vri heller på det - tenk at du har klart å jobbe litt helt frem til uka før permisjon!! Vær stolt av deg selv!
Nå kom faktisk tårene!! Takk❤ Jeg trengte å høre detHelt enig! Ingen som takker deg for at du tvinger deg selv til å holde ut en uke til! Tull og tøys ! Få deg en sykemelding og ta det med ro
Helt enig! Ingen som takker deg for at du tvinger deg selv til å holde ut en uke til! Tull og tøys ! Få deg en sykemelding og ta det med ro
Uff, jeg er så usikker på om jeg skal sykemelde meg 100% den siste uka før permisjonen starter eller om jeg skal bite tenna sammen og jobbe de siste dagene Formen er så som så, da jeg sover dårlig om natta. Og så sliten!! De dagene jeg har fri sover jeg utover morgenen og dagen blir bedre, noe jeg ikke har mulighet til hvis jeg skal på jobb. De siste dagene jeg har jobbet har jeg vært på jobb med konstante kynnere! Jobber i barnehage og det begynner å bli vanskelig å henge med. Føler meg mislykket hvis jeg kaster inn håndkle nå... samtidig som jeg lurer på hvor bra det er å presse kroppen nå på slutten
Måtte bare slippe ut litt frustrasjon!