Hvem jobber?

Har 100% svangerskapspenger og det har jeg hatt siden august! Savner jobben utrolig mye!

Jobbet 100% frem til denne uken, nå jobber jeg 3 dager i uken frem til permisjonen begynner 16 mars :)

Har fått 90 % svangerskapspenger siden andre uke i desember. Jobber kun 10 %. Burde kanskje ikke jobbe det en gang. Men det er godt å komme seg litt ut.

Har vert 100 % sykemeldt siden midten av januar :-( pga bekkenet og ryggen. Var ikke sånn jeg hadde sett det for meg. Var på besøk på jobben i dag (barnehage). savner både barna og kollegaene mine!

Jobber 40% de siste to ukene, har før det jobbet 60% siden før jul. Permisjon om halvannen uke. Skal bli godt nå kjenner jeg... :-)

Jobber 40% på eine jobben og fult på andre. Er i tillegg gårdbruker, så her ligger ein ikkje på latsiden. Begynner permisjon om litt over 2 uker

Jobber 80%, men ligger nå slått ut med forkjølelse. Går ut i permisjon neste uke. :)

Jobber rundt 60-70%. Styrer det litt selv, har en fast fridag i uka. Har egentlig mer å gjøre, men energien strekker rett og slett ikke til. (Er på jobb og sover, gjør ingenting annet for tida). Er bare 32+3 da, så får se hvor lenge dette fungerer :)

Er veldig glad jeg fortsatt kan jobbe. Tror dagene ville gått veldig sakte hvis jeg måtte gå hjemme. Perm om 2 uker :)

100% sykemeldt :-( sist gikk jeg fulltid på skole og var i kjempeform til termin. Denne gangen har jeg hatt så mye plager at jeg ikke kunne jobbe lengre enn uke 18 ca :-/

Back
Topp