Hvem jobber?

Har jobbet 70% frem til nå, men reduserer nå til 50 % i de siste to ukene. Er kjempesliten så kunne ha ønsket meg et hvilerom på jobben :)
 
Måtte gå ned til 40% jobb nå de siste to ukene før permisjon. Merker det greit på kroppen nå. Skal bli godt med permisjon.
 
Jobber 100 % og er ganske stolt av det! Har vært et tungt svangerskap med masse kynnere og kastet opp hver eneste dag. Hadde jeg ikke hatt kontorjobb hadde det nok ikke gått. Fritatt fra overtid da, så jobber en del mindre enn jeg ellers ville ha gjort.
 
Ble sykmeldt i går, burde nok vært gradert sykmeldt tidligere så kanskje jeg hadde sluppet full sykmelding nå.
 
Jobber fortsatt 100% og tror nok det går fint til jeg går ut i permisjon 1. april. Har egentlig perm.start 7/4, men får med meg påsken også :)
 
Uff, jeg er så usikker på om jeg skal sykemelde meg 100% den siste uka før permisjonen starter eller om jeg skal bite tenna sammen og jobbe de siste dagene:( Formen er så som så, da jeg sover dårlig om natta. Og så sliten!! De dagene jeg har fri sover jeg utover morgenen og dagen blir bedre, noe jeg ikke har mulighet til hvis jeg skal på jobb. De siste dagene jeg har jobbet har jeg vært på jobb med konstante kynnere! Jobber i barnehage og det begynner å bli vanskelig å henge med. Føler meg mislykket hvis jeg kaster inn håndkle nå... samtidig som jeg lurer på hvor bra det er å presse kroppen nå på slutten:(
Måtte bare slippe ut litt frustrasjon!
 
Uff, jeg er så usikker på om jeg skal sykemelde meg 100% den siste uka før permisjonen starter eller om jeg skal bite tenna sammen og jobbe de siste dagene:( Formen er så som så, da jeg sover dårlig om natta. Og så sliten!! De dagene jeg har fri sover jeg utover morgenen og dagen blir bedre, noe jeg ikke har mulighet til hvis jeg skal på jobb. De siste dagene jeg har jobbet har jeg vært på jobb med konstante kynnere! Jobber i barnehage og det begynner å bli vanskelig å henge med. Føler meg mislykket hvis jeg kaster inn håndkle nå... samtidig som jeg lurer på hvor bra det er å presse kroppen nå på slutten:(
Måtte bare slippe ut litt frustrasjon!
Jeg ser ikke poenget med å presse seg EN uke til! Du er jo absolutt ikke mislykket forde! Vri heller på det - tenk at du har klart å jobbe litt helt frem til uka før permisjon!! Vær stolt av deg selv!
 
Jeg ser ikke poenget med å presse seg EN uke til! Du er jo absolutt ikke mislykket forde! Vri heller på det - tenk at du har klart å jobbe litt helt frem til uka før permisjon!! Vær stolt av deg selv!
Helt enig! Ingen som takker deg for at du tvinger deg selv til å holde ut en uke til! Tull og tøys ! Få deg en sykemelding og ta det med ro ;)
 
Jeg ser ikke poenget med å presse seg EN uke til! Du er jo absolutt ikke mislykket forde! Vri heller på det - tenk at du har klart å jobbe litt helt frem til uka før permisjon!! Vær stolt av deg selv!



Helt enig! Ingen som takker deg for at du tvinger deg selv til å holde ut en uke til! Tull og tøys ! Få deg en sykemelding og ta det med ro ;)
Nå kom faktisk tårene!! Takk❤ Jeg trengte å høre det:)
 
Helt enig! Ingen som takker deg for at du tvinger deg selv til å holde ut en uke til! Tull og tøys ! Få deg en sykemelding og ta det med ro ;)

Slenger meg med jeg også!
Ikke press deg unødvendig! Du har jo jobbet lenge allerede, så om du sykemelder deg nå like før permisjon så skal du være fornøyd. :)
 
Uff, jeg er så usikker på om jeg skal sykemelde meg 100% den siste uka før permisjonen starter eller om jeg skal bite tenna sammen og jobbe de siste dagene:( Formen er så som så, da jeg sover dårlig om natta. Og så sliten!! De dagene jeg har fri sover jeg utover morgenen og dagen blir bedre, noe jeg ikke har mulighet til hvis jeg skal på jobb. De siste dagene jeg har jobbet har jeg vært på jobb med konstante kynnere! Jobber i barnehage og det begynner å bli vanskelig å henge med. Føler meg mislykket hvis jeg kaster inn håndkle nå... samtidig som jeg lurer på hvor bra det er å presse kroppen nå på slutten:(
Måtte bare slippe ut litt frustrasjon!

Dersom jeg husker rett så regnes det som innenfor termin dersom bebisen blir født 37+0. (Eller er det 38+0? Uansett, poenget blir ganske likt). Du KAN IKKE være så sliten når babyen kommer. Det gagner ingen, så tenk på deg selv nå, ikke tro at jobben setter pris på at du presser deg for langt...
 
Back
Topp