Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvorfor ikke barn under konfalder?Her blir alle tanter,onkler, barn over konfirmasjonsalder, besteforeldre, oldeforeldre og evt venner som er fadder invitert. Mitt eldste tantebarn.
Hvorfor ikke barn under konfalder?
Vi hadde hatt flere over men det hadde gjort at endel tanter/onkler ikke kunne kommetI så fall ville vår eldste ikke hatt noen av sine søskenbarn og fakrisk ikke ene tanten sin engang.
Han er eldste barnebarn på begge sider og et år eldre enn svigerfar yngste datter
Hvorfor ikke barn under konfalder?
Jøss , må innrømme st det hadde ikke min fått bestemt selvDet har min søster bestemt. Konfirmant ønsket det ikkje. Såklart er konfirmasjon når eg har barna...
Jøss , må innrømme st det hadde ikke min fått bestemt selv
Jøss , må innrømme st det hadde ikke min fått bestemt selv
Litt rart at barn under konfirmasjonsalder blir invitert. Jeg skjønner de som gjerne ikke har barn i bryllup , men ikke i en konfirmasjon. Men folk er jo forskjelligHer blir alle tanter,onkler, barn over konfirmasjonsalder, besteforeldre, oldeforeldre og evt venner som er fadder invitert. Mitt eldste tantebarn.