Hvem inviterer dere i konfirmasjon ?

Her blir alle tanter,onkler, barn over konfirmasjonsalder, besteforeldre, oldeforeldre og evt venner som er fadder invitert. Mitt eldste tantebarn.

Vi har ikke så mange å invitere. Gjestelista vår ser slik ut, i tillegg til meg, mannen og fem søsken;

Min side:

Min mor + samboer
Min mormor
Min eldre bror
Min yngre bror + kone og ett barn

Fars side:

Far
Storesøster

Onkel + kone
Tante + mann
Tante + mann
Tante + mann
Tante + mann
Fadder + partner
Fadder + partner

Ingen av de på farssiden kommer, bortsett fra storesøsteren hennes, og kanskje far. :sorry:

Vi inviterer trolig etter samme mal som til barnedåp bare at slekta jo har utviklet seg.

Derved altså barnets tanter og onkler med barn (barnets søskenbarn) og besteforeldre samt oldemor dersom hun enda lever men vår eldste blir 11 i år og min bestemor er 92 så det er slett ikke gitt at hun lever så lenge. Yngste har faddere som er utenom denne kretsen så da inviteres de med barn også.

Delsvis mulig vi utvider til å invitere noen av mine søskenbarn med barn, de vi går i bursdag til og inviterer til bursdag. (i hovedsak duse fadderne) Det er litt vanskelig fordi det bare er fra min side, og da egentlig naturlig inkluderer mine tanter og onkler også og da toucher vi innom at en del av mine eldste søskenbarn har best våre tanter og onkler i sine barns konfirmasjoner. Men da vokser listen mye og jeg føler vi burde gjøre likt på hans side og.... Ja.

Hvorfor ikke barn under konfalder?

I så fall ville vår eldste ikke hatt noen av sine søskenbarn og fakrisk ikke ene tanten sin engang.

Han er eldste barnebarn på begge sider og et år eldre enn svigerfar yngste datter

I så fall ville vår eldste ikke hatt noen av sine søskenbarn og fakrisk ikke ene tanten sin engang.

Han er eldste barnebarn på begge sider og et år eldre enn svigerfar yngste datter
Vi hadde hatt flere over men det hadde gjort at endel tanter/onkler ikke kunne kommet

Her blir alle tanter,onkler, barn over konfirmasjonsalder, besteforeldre, oldeforeldre og evt venner som er fadder invitert. Mitt eldste tantebarn.
Litt rart at barn under konfirmasjonsalder blir invitert. Jeg skjønner de som gjerne ikke har barn i bryllup , men ikke i en konfirmasjon. Men folk er jo forskjellig :)

Her blir besteforeldre , oldeforeldre, tanter/onkler, søskenbarn og noen vennepar med barn invitert . :) + noen av foreldrene sine tanter/onkler og søskenbarn .

Når den tid kommer, blir det

Oldemor (om hu enda er her da)
Besteforeldre på begge sider + pluss bonusmannen til svigermor
Mine søsken pluss deres menn/kone og deres barn. Uavhengig av alder tenkte nå jeg.
Mannens bror og kone og barn.

Og det var den slekta. Faddere også da :) Men de fleste er familie :p Utenom på minste. Så de skal vel få ha med sine mannfolk da :p

Det blir på min side:

Lillebroren
Bestefar
Bestemor med partner
Onkel med partner
Tante med 2 barn og evt partner og x mann
"Tante" med partner
Oldemor
Bestefaren sin onkel
Mine tre tanter og onkler
Fadder med mann og barn.

Far sin side:
Far, partner og lillebror
Farmor med mann
Farfar
Oldemor og oldefar
Tante
Tante med partner
3 tanter av faren med partnere

Men det er 3 år til så kan jo hende jeg og andre single har fått partnere og evt noen barn da det er foreløpig noen barnløse som jeg vet har snakket om barn. Og så får jeg dobbeltsjekke med far og farmoren at jeg ikke har glemt noen på den siden.

De samme som i dåpen i tillegg til de som har kommet til i familien i etterkant (både partnere og barn).

Vi kommer til å invitere tanter og onkler og søskenbarn, besteforeldre og faddere.
Da blir vi 25 stk.

Back
Topp