Hvem henter og leverer i barnehagen?

De dagene hu våkner tidlig og vil i bhg til frokost leverer han. Jeg henter stort sett hver dag. Når jeg begynner på jobb igjen så blir det jeg som både leverer og henter.
 
Det har vært mest meg når jeg jobbet fullt pga nærhet til bhg og passende arbeidstid.

Etter perm blir det vel han som leverer de fleste dager siden jeg må gå så tidlig (ny arbeidsplass). Usikker på henting, det avhenger av køen hjem - det har jeg ikke erfaring med
 
Vi henter eller leverer hver sin gang. Altså jeg gjør en av delene hver dag :)
 
Pga samboers jobb er det meg som leverer. Han har fri innimellom og da leverer han som regel. I utgangspunktet han som henter men gjør det jeg også innimellom så kan vi heller komme hjem til ferdig middag [emoji4]
 
Mannen leverer og eg henter.
Før eg gjekk i permisjon leverte og henta eg.
 
Jeg leverer stort sett
Det varierer hvem som henter men det er oftest meg og jeg jobber klisjétypisk nok 90% for å rekke det fordi mannen for ofte.må jobbe så jeg må hente.
 
Dette året har jeg (utrolig nok) ingen barn i barnehagen! Eldste følger mellomste til skolen. Hjem går de selv. Yngste starter ikke barnehage før neste høst... men da blir det pappaen og storebrødrene som både leverer og henter.
 
Jeg leverer og henter. Alltid. Bortsett fra hvis jeg er syk, da får mannen stille opp. Enklest slik pga arbeidstider osv.
 
Min mann har alltid levert siden han begynner senere på jobb variende arbeidstider. Jeg henter siden jeg kan begynne tidlig og gå tidlig pga fleksitid.
 
Jeg har forsøvet arbeidstid for å levere og samboer henter. Vi begge har arbeidstid fra 07-15. Noe som ikke matchet åpningstiden i barnehagen kl.07.
 
Vi bytter på. Bhg er nært hjemme men et stykke fra jobb, så den som leverer på morran rekker ikke å hente før stengetid med full arbeidsdag. Vi har heldigvis mulighet til flexitid begge to, så da veksler vi litt på :)
 
Jeg henter og leverer som regel alltid. Nå har jeg fått nye vakter, så da må han levere to dager i uka pga jeg begynner så tidlig på jobb de to dagene. Jeg henter pga han slutter så sent på jobb at han ikke rekker å hente. Jeg har alltid hentet og levert fordi jeg jobber i samme bygda vi bor i mens han jobber i byen, så da har det bare blitt sånn :happy:
 
Back
Topp