Hvem henter og leverer i barnehagen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er det du eller partneren din som henter og leverer i barnehagen? Er det mest praktisk å gjøre det for den ene kontra den andre?
 
Jeg jobber redusert for å kunne være mer sammen med barna, så jeg både henter og leverer. Jeg er så heldig! ❤️
 
Vi henter og leverer stort sett sammen :)

Hvis jeg jobber dag henter og leverer vi sammen, da mannen leverer og henter meg på jobb.
Hvis jeg jobber kveld leverer jeg og mannen henter.
Har jeg fri eller mannen jobber, leverer og henter jeg.
 
Han leverer alltid, jeg henter..han henter 1-2 ganger i uka også.
 
Jeg leverer og han henter. Han begynner dessverre så tidlig, så da må jeg levere.
 
Jeg leverer og henter stort sett for mannen starter på jobb før bhg åpner og kommer hjem rett før den stenger.
 
Mannen leverer 3 dager og jeg 2. Jeg henter alle dager. Funker fint for oss :)
 
Stort sett jeg som både leverer og henter siden jeg går hjemme. Han innimellom om frøkna vil ha med seg frokost i bhg, eller hun har sagt spesielt at hun vil pappa skal hente. Hun elsker bhg, og det er ikke alltid hun vil bli med hjem, så da kan pappa hente innimellom :)
 
Stort sett mannen som leverer, da han er avhengig av bilen for å komme seg på jobb og barnehagen ligger rett ved jobben hans. Jeg leverer og/eller henter når jeg har fri eller når han har nattevakt.
 
Vi deler på :)
Mannen jobber turnus og har reising i jobb. Når jeg ikke er i permisjon så jobber jeg 8-16,så jeg leverer mer enn jeg henter til tider:)
 
Stort sett han siden han skal den veien.
 
Som oftest er det mannen som leverer og henter :)
 
Jeg leverer 3 dager, han 2, han henter 1 dag, jeg 4 (blir så han henter 2 og jeg 3 dager etter november :) )
 
En av oss leverer og en av oss henter. Varierer fra dag til dag og uke til uke, for det kommer an på mine vakter. Noen ganger leverer eller henter svigermor (kanskje 1-2 ganger i uka).
 
Jeg leverte når jeg hadde senvakter. Og han når jeg hadde tidligvakter. Nå er jeg i permisjon med lillebror og da leverer han hver dag og jeg henter.
 
Som oftest leverer den ene og den andre henter. Hvem som gjør hva varierer etter hvordan vi arbeider, men den som er først ferdig på jobb plukker opp ungene.
 
Vi bytter på, og fordelingen går litt i perioder etter hvem som har mest å gjøre [emoji4] tipper det er ca 50/50 i snitt opp gjennom årene. Etter lillebror ble født har stort sett mannen levert så jeg får sove lenger om morgenen med han, også henter jeg som regel eldste
 
Jeg leverer alltid og henter som oftest, men i perioder er vi nesten 50/50 på henting :)
 
Vi leverer ca 50/50, mannen henter mest. Jeg leverer og henter skolegutten, og har en baby hjemme.
 
Back
Topp