Hvem henter og leverer i barnehagen?

Er alltid jeg som leverer og henter. Jeg har lappen, det har ikke mannen, så lettest for meg:)

Jeg er og hjemme med minsten ett år ekstra slik at kabalen lettere går opp:)
 
Varierer etter hva jeg har av gjester og bemanning på jobb. Gubben er selvstendig snekker, så han tilpasser etter hva jeg har å gjøre :) og noen ganger må heg tilpasse etter han ;)
 
Jeg henter og leverer. Jeg er hjemme med minste på 5.5 mnd så passer det best at jeg henter og leverer da jeg ikke vil at hun skal være i bhg til kl 07 og bli hentet17. Som hun hadde måttet om faren skulle hente og levert.
 
Jeg leverer og henter.
Når permisjonen er over må jeg levere og han hente.
 
Jeg leverer og henter. Han drar hjemmefra en time før barnehagen åpner, og kommer sjelden hjem før den stenger.
 
Stort sett jeg som gjør begge deler. En god periode leverte jeg, og han hentet. Men nå har det passet seg slik at jeg gjør begge deler. Ofte sier jeg "javel, jeg kan hente idag, men da skal du vaske xx imens jeg er borte". Så vinner jeg litt på det :p
 
Vi deler på det. Mest min kjære. Da får han også ha bilen.
 
Mannen leverer og henter. Det endrer sikkert på sikt, men en så lenge passer det best slik.
 
Jeg leverer og henter da jeg er hjemme i permisjon og har `tid`. Når jeg begynner å jobbe igjen må vi dele på det så godt det lar seg gjøres:happy:
 
Er det du eller partneren din som henter og leverer i barnehagen? Er det mest praktisk å gjøre det for den ene kontra den andre?
Jeg leverer og han henter. Jeg begynner senere på jobb og han slutter tidligere. Så mest praktisk sånn
 
99% av tiden er det jeg siden jobben min er like ved.
 
Vår fordeling er av praktiske årsaker. Jeg begynner senere på jobb og leverer i bhg, mens mannen slutter tidligere enn meg og henter :) Funker helt topp.
 
Varierer veldig. Vi jobber begge turnus, så bytter på :)
 
Den som begynner senest på jobb leverer, og den som slutter tidligst henter :)
 
Har ingen i bhg lenger, men stort sett jeg som leverte og hentet.

Han leverte innimellom når jeg jobbet tidlig og hentet når jeg jobbet sent. Men i hovedsak var det jeg.
 
Back
Topp