Hvem har fortalt nyheten til sjefen sin?

Jeg fortalte sjefen rett etter ferien (altså for noen uker siden) på grunn av at jeg ikke orket å være med på klassetur med elevene mine, han ble kjempeglad og syns det var stor stas :) nå jobber jeg på en skole med en relativt ung lærerstab, og vi er vel ni lærere som enten er i perm eller skal i perm i løpet av skoleåret, så det kom nok ikke som noen overraskelse :) Er så takknemlig for det gode arbeidsmiljøet og den profesjonelle ledelsen på jobb, så gruet meg ikke til å si det overhodet :)
 
Fortalte det forrige uke pga en del legetimer og kommende fravær pga oppfølging med lege og jordmor. Har egne pasienter, så må gi beskjed i god tid før fravær så langt det er mulig. Var da 11 uker. Sjefen var dog ikke overrasket og ønsket bare masse lykke til :)
 
Jeg fortalte det når jeg var nesten 13 uker. Har en utenlandsk sjef som tok det pent og ble veldig glad på mine vegne. Også har jeg sagt det til de andre avdelingslederne.
Er i uke 14 nå, og det er ganske mange som vet, og det er litt skummelt :confused:
 
Alle vet det, er i uke 14 da, vi har et godt forhold på jobb, jobber på legekontor, fortalte derved i uke 8 ca. Sist jeg var gravid sjekket vi svake positive tester sammen..hehe
 
Fortalte det i uke seks, ville ikke lyve, da min stilling måtte erstattes med en gang. Hadde jeg vært på jobb så hadde jeg ikke sagt noe, men som sykmeldt og innlagt så ville jeg ikke lyve.

Tror man må gjøre det som føles rett. Svangerskap, jobber og sjefer er såååå forskjellige! Tror man bare må følge magefølelsen ❤️
 
Er i uke 13 nå, fortalte sjefen det i uke 4-5 alerede pga arbeidet jeg gjør. Ingen andre kollegaer som vet det endå selv om jeg har vært litt sykemeldt og gått hjem fra jobb noen ganger! ;-)
 
Jeg fortalte det da jeg var 5 uker på vei. Dette fordi jeg hadde behov for fritak fra nattevakter og en del tilrettelegging på jobb. Alle de andre fikk vite det da jeg var 9+1. Jeg syns det er lettere å forholde seg til kollegaene mine når de vet hvorfor jeg må ha tilrettelegging og når de nå vet om det så slipper jeg å be om pauser å slikt selv, de er veldig behjelpelige og omsorgsfulle og det syns jeg er bedre enn at jeg må dikte opp unnskykdninger for hvorfor jeg er så dårlig. Jeg er 11+2.
 
Fortalte det i uke 8 tror jeg det var. Ble sykemeldt 50% pga kvalme og lite energi og syns det var greit at de på jobben visste det i tilfelle jeg trengte ekstra pauser.
 
11+3 i dag, og har fortalt det nå. Sjefen ble såklart glad på mine vegne :) godt å være ferdig med å fortelle!
 
Fortalte sjefen det nå nylig pga sykmelding. Hun hørtes glad ut på mine vegner og gratulerte. Nå er jeg spent på videre tilrettelegging og om det løser seg like greit! (Ca 11uker+)
 
Har fortalt det så veit han koffor eg va til lege osv..
 
Jeg er i uke 13 nå, og fortalte det i forrige uke. Hadde kviet meg veldig til å fortelle det, siden jeg kom tilbake fra mammapermisjon i januar og nå er jeg gravid igjen. Men sjefen min og alle kollegaer ble bare veldig glade på mine vegne :)
 
Er 13+4 har ikke turt å fortelle det på jobb enda
.. startet i ny stilling i juni, så synes det er veldig ubehagelig.
 
Jeg har fortalt det til sjefene der jeg jobber nå, men begynner jo i ny jobb 1.oktober og mine nye ledere har jeg ikke møtt siden i juni da jeg var på intervju.. Så litt usikker på hva jeg burde gjøre... :p
 
Jeg fortalte det til sjefen i dag!! Så lettet nå, hun var jo bare glad på mine vegne :) :)
 
Fortalte det til sjefen i uke 10 :) hun ble veldig glad, men tror hun ble litt stresset og, for nå er vi 4 stykker som venter barn :p men 2 av de er menn da. . ;)
 
Back
Topp