Hvem har fortalt nyheten til sjefen sin?

LilleNea

Elsker forumet
Marslykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Og hvilken uke er du i?

Føler hun bør få vite det snart.. Er 12 uker på tirsdag, og en liten mage begynner å bli synlig.. Noen må inn å ta over jobben min, jobber som pedagogisk leder på storbarn, og det har ikke vært overflod av søkere på tidligere stillinger. Ikke at hun skal utlyse med en gang, men det byr vel på litt hodebry..
 
Jeg er nå i uke 12, fortalte det til sjefen min mår jeg var rundt 5-6 uker, dette da jeg slet sån med trøtthet og har vert sykemeldt. Han ble faktisk kjempe glad :)
 
Fortalte det til sjefen min før jeg tok test siden jeg spurte om å få "stjele " med fra jobb jobber på legekontor så da spurte hun seff hvordan det gikk
 
Fortalte på torsdag, var da 9+3. Fortalte pga at jeg har vært mye dårlig og det var tungt å holde det hemmelig. Men er kun på jobb de vet noe. Sjefen og kollegaene gratulerte og var glade på mine vegne. Vet det blir en del styr med å finne vikar her også, så er greit at de får begynne å tenke på det litt tidlig.
 
Har fortalt det til min nærmeste leder. Var vel i uke 9, da jeg kom tilbake fra ferie
 
Fortalte det til personalsjef før ultralyd uke 12 siden eg måtte vere borte heile dagen. Vart gratulert hjertelig siden han veit ka vi har vore gjennom.
 
Wow.... Eg har nesten ikkje fortalt det til noken.... Var "heldig" å hadde ferie de første 4 vekene.
Litt trøtt, men ellers lite symptom (liten Matlyst) -å redd for at ting ikkje var ok. Nettopp fortalt det til mamma og svigers. Dei blei nesten frå seg av glede. Alle hadde nok gitt opp håpet. Svigermor grein av glede :Heartred

Er snart 13 veker på vei, har vært på grytidlig ultralyd, ca veke 5-6 + tidlig ultralyd sist veke. Alt ser bra ut og magen HAR faktisk begynt å vise litt.... Syns at det er vanskelig å sei det :smiley-ashamed008 Noken gode måtar å fortelle det på? Eg vett ikkje ke eg e redd for, men syns at det er litt vanskelig.... Og uvant! Hehe!

Eg jobber 50%, har hjertefeil å går på jevnlige kontroller, så eg snike meg litt unna sånne ting med å skylda på hjertet.... (Har mange ekstra kontroller og på grunn av det....)

:HeartbigredAnna :Heartbigred
 
Har fortalt det til sjefen, da jeg ble sykemeldt pga blødninger. Kun sjefen og foreldrene mine som vet det.. :)
 
Jeg fortalte det på jobb når jeg var tolv uker. Og noen dager etter til familie og venner. Gikk kjempe fint! Hadde tenkt å vente litt lengre, men det var jordmor som mente at det var på tide å si det (siden jeg går ut i sykemelding i nov.) Til sjefen viste jeg ul bilde siden "jeg måtte ut en tur i lunsjen"... Hun ble veldig glad på våre vegner.
 
Jeg fortalte det i uke 11 til sjefen, og det første hun sa var "det var litt av en bombe du" og ble kjempeglad :) Gruet meg utrolig mye siden jeg kun hadde jobbet der i litt over en måned.
 
Har fortalt det til sjefen og den kollegaen jeg jobber tettest med. Resten av gjengen har nok sine mistanker. Jeg har vært en del borte pga. kvalme, og det skjer sjelden. Sist var vel når vi fikk storesøster ;-) 13 uker i morgen, så vi er begynt å fortelle det til folk når det passer seg sånn :)
 
Jg jobber også som barnehagelærer. Jeg ga beskjed med en gang jeg, har et godt forhold til sjefen:)
 
Fortalte det i uke 8 eller 9 når jeg var innom jobben, hun må jo vite at jeg ikke kommer tilbake fult :)
 
Er 10+2, fortalte det til sjefen for noen uker siden. Ble borte fra jobb noen dager grunnet bekkensmerter og kvalme/oppkast, og orker ikke lyve ang hvorfor jeg har vært borte fra jobb. Jeg vet at det vil bli behov for tilrettelegging etter hvert, så jo tidligere hun kan planlegge en ekstra person inn i min turnus jo bedre.

Sist fikk ikke sjefen vite noe før uke 17-18 ellerno.
 
Er 12+6, og jeg fortalte sjefen i uke 6 :) Noe jeg er veldig glad for med tanke på at to uker senere ble jeg sykemeldt pga kvalmen..
 
Jeg fortalte sjefen ganske tidlig. Det gikk veldig bra da jeg fortalt henne, men hun har ikke spurt hvordan det går eller noe.. Vet ikke om jeg er sensitiv nå, men jeg hadde spurt hvordan andre har det! Også virket det som hun ble irritert da jeg ønsket fri to uker i september siden jeg ikke har hatt sommerferie.. Men er 12 uker på torsdag så da kan jeg begynne å fortelle de andre på jobb.
 
Jeg fortalte det i uke 10 til nærmeste leder og uke 11 til øverste leder. Jobber i barnehage,så man jobber ganske tett og begge to hadde vært innom tanken at jeg kunne være gravid før jeg fortalte det. Gleder meg til å fortelle resten for er ganske sikker på at flere har skjønt det :) Spiser hele tiden for å holde kvalmen borte!!
 
Back
Topp