Hvem har fortalt nyheten til sjefen sin?

LilleNea

Elsker forumet
Marslykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Og hvilken uke er du i?

Føler hun bør få vite det snart.. Er 12 uker på tirsdag, og en liten mage begynner å bli synlig.. Noen må inn å ta over jobben min, jobber som pedagogisk leder på storbarn, og det har ikke vært overflod av søkere på tidligere stillinger. Ikke at hun skal utlyse med en gang, men det byr vel på litt hodebry..
 
Jeg er nå i uke 12, fortalte det til sjefen min mår jeg var rundt 5-6 uker, dette da jeg slet sån med trøtthet og har vert sykemeldt. Han ble faktisk kjempe glad :)
 
Fortalte det til sjefen min før jeg tok test siden jeg spurte om å få "stjele " med fra jobb jobber på legekontor så da spurte hun seff hvordan det gikk
 
Fortalte på torsdag, var da 9+3. Fortalte pga at jeg har vært mye dårlig og det var tungt å holde det hemmelig. Men er kun på jobb de vet noe. Sjefen og kollegaene gratulerte og var glade på mine vegne. Vet det blir en del styr med å finne vikar her også, så er greit at de får begynne å tenke på det litt tidlig.
 
Har fortalt det til min nærmeste leder. Var vel i uke 9, da jeg kom tilbake fra ferie
 
Fortalte det til personalsjef før ultralyd uke 12 siden eg måtte vere borte heile dagen. Vart gratulert hjertelig siden han veit ka vi har vore gjennom.
 
Wow.... Eg har nesten ikkje fortalt det til noken.... Var "heldig" å hadde ferie de første 4 vekene.
Litt trøtt, men ellers lite symptom (liten Matlyst) -å redd for at ting ikkje var ok. Nettopp fortalt det til mamma og svigers. Dei blei nesten frå seg av glede. Alle hadde nok gitt opp håpet. Svigermor grein av glede :Heartred

Er snart 13 veker på vei, har vært på grytidlig ultralyd, ca veke 5-6 + tidlig ultralyd sist veke. Alt ser bra ut og magen HAR faktisk begynt å vise litt.... Syns at det er vanskelig å sei det :smiley-ashamed008 Noken gode måtar å fortelle det på? Eg vett ikkje ke eg e redd for, men syns at det er litt vanskelig.... Og uvant! Hehe!