Hvem har du fortalt graviditeten til?

Har kun fortalt de til sjefen [emoji4] nærmeste familie får vite de etter 12 uke, og resten når vi føler for de
 
Du får legge ut mer bilder etterhvert [emoji16] morro å følge med [emoji16][emoji254]

Ja, etterhvert [emoji28] Venter til dere andre henger dere på!
 
Har sagt det til familien på begge sider, og de venner jeg omgås hver dag i stallen. Resten av fb venner og offentligheten får ikke vite det før jeg føler for å si det.
 
Nå vet alle de voksne det og ungene får vite det i helga når alle er samlet. Resten av omgangskretsen får vel da vite det av ungene eller andre venner tenker jeg.
 
Nærmeste familie og ei venninne vet det. Ellers vil jeg helst vente til i hvert fall uke 12 før det kommer ut

Litt flere vet det nå. Sjefen og de to under henne da jeg trenger litt tilrettelegging i jobben. Sjefen har vært med gjennom hele ivf-karusellen så det var det første jeg sa til henne etter ferien. Ble veldig glad på våre vegne
 
Fortsatt bare bestevenninnen min. Er ni uker i morgen, vil gjerne vente til vi har tatt morkakeprøve og fått svar.
 
Så og si hele familien på begge sider nå. Men er kun den siste uken farssiden har fått beskjed da. Et par venner, gjenstår noen venner og fjernere familie som sikkert får vite etterhvert, men ingen hast. Mulig det blir en facebookoppdatering etter OUL eller noe sånt, for å gjøre det enkelt. :)
 
Jeg har fortalt det til ei venninne og til 3 kollegaer. Holdt på å fortelle det til flere kollegaer i dag, for jeg synes det var så fælt å reise hjem på grunn av kvalmen. Men klarte å holde meg.
 
Fortsatt ingen som vet her og vi er i uke 12. Men nå tenker jeg det snart er på tide å få dele denne fine nyheten med noen[emoji7]
 
Klarer ikke å fortelle det til noen. Ikke engang mamma'n min [emoji17]
 
Fortsatt ingen som vet, men tenker besteforeldre skal få vite det nå i helgen. Spennende!
 
Vi har bare fortalt det til bestevenninna mi og hennes sambo. Er 11 uker i dag. Tenker å vente litt til med å fortelle til familie. Har ikke vært noe som helst dårlig, bare veldig trøtt. Så her er det veldig enkelt å holde på hemmeligheten men kjenner det kribler litt med å fortelle
 
Jeg har fortalt det til sambo og ungene. Og han har fortalt det til sin far og bror.
 
Back
Topp