Hvem har du fortalt graviditeten til?

Cammis

Betatt av forumet
Selv har vi holdt dem hemmelig helt til denne helgen (i uke 10), da sa vi det til mine svigerforeldre og min brors familie. Resten venter vi med til vi har vært på UL i uke 12.

Har dere fortalt noe til noen?

Noen som har planer om å gjøre noe "nummer" ut av annonseringen av at du venter barn?
 
Vi fortaldet til mødrne våre og de nærmeste vennene våre. Fant ut at det blir så mange småløgner,siden jeg er ganske dårlig å sliten. Men ellers håper jeg å vente til uke 12,om mulig uke 18.
 
Min bror og dama hans, og min mamma og stefar[emoji4] vurderer å fortelle resten det i løpet av et par uker[emoji4]
 
Her vet ene søsteren til pappaen det og min bestevenninne[emoji4] tenkte å vente til hvertfall uke 12. Da tenkte vi å kjøpe en body som det står jeg skal bli storebror som mini kan gå med så får vi se om de merker det[emoji85]
 
Vi kom oss gjennom gårsdagen og da holder vi det hemmelig til neste gang vi ser familie. Vi skal på ferie om 14 dager og er tilbake når jeg er 12+1. Egentlig lyst til å vente til oul men tror ikke det går.

Vi skal uansett bestille t-skjorte til storesøster hvor vi skriver;

#storesøster2018 på ryggen

Lar henne gå med den og se hvor lang tid det tar før de ser det..
 
Alle vet det rundt her, så fort barna fikk vite, så fikk alle vite
 
Vi fortalte det til kommende besteforeldre ganske tidlig, greit å ha de med seg i ryggen uansett hvordan det går :)
Etter TUL har vi fortalt det til familie og nære venner, så nå er vi ganske åpen om det. Har ikke offentliggjort det på Facebook eller noe sånt, og vi har sagt at de som vet det helst ikke skal fortelle det til noen nye - men det er ikke krise om det skjer heller ;)
 
Min søster, ei veninne og en kollega :) Gruer meg til å fortelle mamma det, da hun nylig uttalte at det burde vært forbud mot å få formange barn fordi verden allerede er overbefolket (og nå venter vi nr.4) :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Har bare sagt det til bestevenninnen min siden vi var på ferie sammen da jeg fant det ut og serverte hverandre oster og vin hver kveld ;) Venter så lenge vi kan med alle andre :)
 
Her vet ingen der, selv om jeg føler at alle kan se det på meg :p
Håper vi klarer å vente til uke 12, men vi får se :)
 
Her kjøpte vi en body til mine svigerforeldre hvor det sto "hei farmor og farfar! gleder meg til å møte dere i Mars 2018". De fikk sjokk og skjønte ingenting :happy:
Til mine foreldre kjøpte vi en body med et spørsmålstegn på. De blei minst like sjokkerte som svigers :happy:
 
Vi har ikke fortalt det til noen enda[emoji4] venter til etter første ultralyd hos legen og ser det an derfra[emoji4] til Oldeforeldrene venter vi lengst mulig, helst til uke 18 hvis det går[emoji28]
 
Spøy første dag på ferie hos mine foreldre, og når jeg i tillegg hadde takket nei til vin kvelden før, så var det ikke mulig å skjule.
 
Nærmeste familie og ei venninne vet det. Ellers vil jeg helst vente til i hvert fall uke 12 før det kommer ut
 
Eneste jeg har fortalt det til er sambo og minstemann på 7,5 mnd [emoji13] har ikke lyst å fortelle det til noen.
 
Vi sa der til barna og besteforeldre i helga, og etter ul i dag 10+1, sendte vi melding til venner [emoji4]
 
"Alle" [emoji85][emoji23] skikkelig dårlig på hemmeligheter!!
 
Back
Topp