Hvem har du fortalt graviditeten til?

Alle her også [emoji23] Nesten hele familien (resterende får vite det neste helg når alle er hjemme fra ferie), våre nermeste venner og eller de det føles riktig å si det til [emoji23] klarer ikke å være still jeg [emoji87]
 
Everybody knows [emoji28]
 
Nærmeste familie på begge sider, og noen venner. Vi mistet sist, og da fortalte vi tidlig. Denne gangen valgte vi også å gjøre det, for det er fint å ha gledet seg sammen med andre og så vet de om det om det skulle gå galt. Tenker å prøve å holde det skjult på jobb til uke 12. [emoji4]
 
Når vi fikk vite at jeg var gravid så var jeg allerede 7 uker på vei! Så da fortalte vi til mine foreldre og søstra mi, mine svigerforeldre, svigerinnene mine.
I dag etter gyn (10uker) fortalte vi til bestevennene våre. Resten får vente til senere;)
 
Våre foreldre, noen søsken og sjefen min
 
Vi har ikke fortalt det til noen enda, bortsett fra arbeidsgiveren min. Hadde akkurat blitt tilsett i ny jobb når jeg fant ut at jeg var gravid så følte jeg måtte fortelle det.
 
Kun mødrene våre og stefaren min siden han måtte høre på spyingen min når vi var på hyttetur [emoji23][emoji23] Skal fortelle til resten av familien ved uke 12 :)
 
Min søster og min bestevenninne har visst det en stund. Fortalte det til svigers i forrige uke, og skal fortelle mine foreldre når de kommer hjem fra ferie :) og sjefen vet det :)
 
Vi venter med å fortelle til vi har fått resultatet av Harmony-test og UL, altså blir det tidligst i uke 13. Gleder meg til vi endelig kan slippe å stresse med småløyner når vi er på besøk og jeg ikke skal spise ting og sånt. Var heller ikke lett å være på hyttetur med først svigers og så mine foreldre i sommer, da kvalmen og voldsom utmattelse slo inn.
 
Nærmeste familie,og ei venninne (da hun kom på besøk dagen etter vi fant det ut,å hun ville ta en fest) [emoji85] venter med resten,samt jobben, da jeg vil være sikrere på at det går bra denne gangen [emoji170]andre barna våre venter vi også med,da de tok det veldig tungt sist [emoji170]
 
Vi har fortalt det til foreldrene våre ☺️ Mange av de rundt oss har listet det ut da jeg ikke har drukket i en rekke anledninger jeg normalt ikke spytter i glasset ;p jeg har skyldt på at noen må kjøre for vi var uten sjåfør ☺️
 
Mamma og to venninner [emoji4]
 
Nei, det er ikke mulig å skjule magen min [emoji23] Den stabiliserer seg forhåpentligvis snart, men føles som at den har vokst mer hver morgen [emoji85]

Du får legge ut mer bilder etterhvert [emoji16] morro å følge med [emoji16][emoji254]
 
Back
Topp