Hvem har du fortalt det til?

ikke fortalt det til noen enda! vil også vente, er så koselig at bare vi to vet noe som ingen andre vet <3
men tror aldri jeg klarer å holde meg til uke 12.

Siden jeg for tiden bor i utlandet og er gravid for første gang så fortalte jeg det til min mor samme kveld. Jeg hadde jo ikke peiling hva jeg skulle gjøre. Så fikk venninna mi som jeg bor med og mine bestevenninner i Norge vite det. Etterhvert fortalte jeg det til de vi bor med siden jeg plutselig stoppet å røyke og drikke. Og så dansegruppa mi osv..Har ikke vært så veldig hemmelighetsfull med det, men vi venter til etter uke 12 til å gjøre det offisielt :-)

Har fortalt det til bestevenninnen min, ellers får ingen vite noe.

Klarte å holde det helt skjult til uke 12 forrige gang, så da skal vi klare det nå også :)

Jeg har jo selvsagt sagt det til barnefaren. Jeg visste faktisk ikke om testen var positiv, og jeg trodde faktisk ikke jeg var gravid. Bare tok den fordi jeg uansett hadde så mange tester. Den var svaaaak positiv, så jeg spurte om han kunne se noe og det kunne han :D han ble så gla, mens jeg trodde ikke helt på det.. Så tok en ny dagen etter, den var og svak men litt sterkere. Så da ble jeg så lykkelig.. Sa det ganske fort til noen venninner for de vet at jeg prøver å få flere, så de spør jo ofte :P Syns ikke det gjør noe å si det tidlig, uansett om jeg mister så vil jeg heller de skal vite det, og isåfall trøste meg når det skjer, enn at jeg skal tenke på det alene... Men besteforeldrene venter jeg litt med, mamma sier det jo til hele verden :P og jeg vil gjerne fortelle det selv, så ho får ikke vite det før jeg har tatt ultralyd i uke 12-14-16
Ja og så måtte jeg si det til brødrene mine, for jeg hadde invitert dem til grilling og drikking, var jo min ide og alt :P så syns det ble litt rart å ikke skulle drikke hehe.

Foreldre på begge sider vet det, + en bror og en søster.
Sier det hverken til barna eller venner før det har gått 12 uker.
Sniker litt ;)
Så kjekt at familien din klarer å holde tett:D. Her er det barna mine som må få vite det først.Fordi mamma holder ikke kjeft om noe. Kjipt å ha en mamma en ikke kan si ting til:(, så hun får vite ting sist heretter:p
Beklager snikinga i desember ;)

Her venter vi til uke 12 hvis vi klarer. Vil over den største risikoen for at det går galt førstxsmile5

Fant ut i dag tidlig at jeg er gravid 4+3. Samboer og jeg er i hundre, og diskuterer selvsagt om vi skal fortelle det til noen eller ei. Jeg er usikker og vil helst vente til etter uke 12. Men samboer som er ærligheten selv og ikke klarer å holde noe sånt skjult vil veldig gjerne at vi fortelle det til våre foreldre og søsken.

Vi har fortalt det til foreldra mine og søsteren min. Og 2 gode venninner.

Vi venter til uke 12 med å si det til svigers og andre.
Vil være sikker på at alt ser bra ut først. redd etter exu i nov'14

Back
Topp