Hvem har du fortalt det til?

Jeg fortalte det til mamma først også fikk jo pappa vite det :happy:.
Er et par venninner som vet det, greit og ha noen man kan snakke med noe så stort om :happy:.

Svigerforeldrene min får mulig vite det i morgen :happy:

Kun en god vennine som har fått vite det , tenkte å si det til mamma til mandag :) fortelle nok ikke noe til noen andre før vi er sikkre på det går bra denne gangen :)

Har kun fortalt det til svigerforeldrene mine, da de fikk beskjeden over telefon, siden de bor så langt unna :) Skal si det til min mor når jeg skal hjem i påsken:D Vil være der å se reaksjonen hennes (mormor for første gang), gleder meg!:D Og da tar jeg nok en telefon til min far i samme slengen. Skal si det 1. April, så spørs om de tror meg :hilarious: Er også to gode venninner som kommer til å få vite det ganske snart, men jeg venter til besteforeldrene er informert :) Dette er alle de personene jeg deler alt med, så da syns jeg de kan få vite det selv om det forsatt er ganske tidlig.

Her er det kun to gode venninner som vet det. Ene fordi hun overrumplet meg på apoteket da jeg var å kjøpte test den andre er barndomsvenninna mi fordi hun og mannen har vært prøvere en stund og de har fleipet om at vi burde gå gravide sammen. Det viser seg at de også har fått positiv test og ligger bare en liten uke etter oss. Veldig morsomt Neste som får vite det er nok min mor når jeg får henne for meg selv

Vi har bare sagt det til svigermor, siden vi skal opp dit i påsken og jeg ikke turte å si det ansikt til ansikt. Så kjæresten ringte å sa det i går :) siden vi skal sove der og bo i deres hus i 3 dager føler jeg ikke jeg klarte å gå å lyge om det :P men har ikke sagt det til noen andre, vil vente litt med å si det til mine foreldre og søsken osv til vi er 12 uker på vei ca ;)

Ikke sagt det til noen ennå :-) Vil ikke si det ennå, holde det hemmelig litt til... Eller, termingruppa mi fra førstemann vet det, nettvenner altså :-)

Vi skal på hyttetur med foreldrene våres i påsken,så for å unngå alt mas om vin, ost og jacuzi osv fann vi ut det var enklere og fortelle det. Så har jeg sagt det til 3 gode venninner og en kollega. Dette er folk jeg deler alt med uansett, så klarte ikke holde stilt om dette:D:joyful:

Foreldre på begge sider vet det, + en bror og en søster.
Sier det hverken til barna eller venner før det har gått 12 uker.

Ingen som vet noe enda, så blir spennende å se hvor lenge vi kan holde det hemmelig....Stefaren min var sikkert på at jeg var gravid alt i uke 5 med førstemann selv om ingen hadde sagt noe til han...
Tanken er å vente til uke 12, eller kanskje fortelle det på 17.mai (uke 11):-)
Tenker en venninne får vite det når hun kommer hjem fra påskeferie :-)

Last edited:
Vi venter nok en tre fire uker.

Jeg synes det er greit å komme over den verste kneika i forhold til risikoen for SA og så liker jeg å få venne meg til tanken selv og å ha en liten hemmelighet bare vi to ♡

Sjefen vet det siden det er prøverør og måtte ha fri også venneparet vi var på påsketur med ellers får ingen vite noe før etter ul i uke 7.

Mamma og pappa vet det, ellers ingen andre. Syns det er såå vanskelig å holde det hemmelig. Men etter lege/sykehusbesøk på torsdag (grunnet tidligere xu), tror jeg vi ringer til svigers også, om alt ser bra ut :)

Ingen som vet noe enda, så blir spennende å se hvor lenge vi kan holde det hemmelig....Stefaren min var sikkert på at jeg var gravid alt i uke 5 med førstemann selv om ingen hadde sagt noe til han...
Tanken er å vente til uke 12, eller kanskje fortelle det på 17.mai (uke 11):-)
Tenker en venninne får vite det når hun kommer hjem fra påskeferie :-)
Haha, å det gikk nøyaktig 5min på tur sammen med mamma de før de mistenkte d :-P så nå vet de det, svigers får også vite d nå iløpet av uken, å to venninner har fått vite d...klarte bare ikke å holde d hemmelig lengre :-P

Vil vente så lenge som mulig. Men ei god venninne vet det :-) Jeg tenker at vi forteller det til storesøster når tida er inne så tar det ikke lange tida før alle vet det :-P

Ikkje fortalt det til nåken enda, tenker å vente til helst veke 12. Men fær nå sjå kor lenge det holder tett. Er så fort å forsnakke seg atte:-) men regner med at eine vennina mi fær vite det om nåken veker:-)

Back
Topp